Web Analytics Made Easy - Statcounter

باگی در آیفون ۱۳ پرو اجازه نمی داد برخی اپلیکیشن های طرف سوم از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کنند. اکنون اپل راه حلی برای برطرف شدن مشکل ارائه کرده است.

برخی از کاربران آیفون نگران بودند که تعدادی از اپ ها نمی‌توانند از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۳ پرو استفاده کنند. اما اپل با انتشار مطلبی اعلام کرد اپ های آیفون باید با افزودن یک فایل plist پشتیبانی از این قابلیت را فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باگی در آیفون ۱۳ پرو اجازه نمی‌داد برخی اپلیکیشن‌های طرف سوم از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کنند. همچنین باگی وجود دارد که سرعت برخی از اپ های مبتنی بر Core Animation را کاهش می‌دهد. البته اپل اعلام کرد در آپدیت iOS۱۵ این چالش برطرف می‌شود.

از آنجایی که آی پد پرو نیازمند آپدیت نیست بنابراین کاربر می‌تواند از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر استفاده کند. البته احتمال دارد یکی از دلایل این امر حجم بالاتر باتری دستگاه باشد.

باید توجه داشت که در موبایل‌ها احتمال کاهش عمر باتری در نتیجه افزایش رفرش ریت نمایشگر دستگاه وجود دارد. جزئیات این فرایند نشان دهده تکرار همان اتفاقی است که هنگام رونمایی از آیفون ۶ و آیفون ایکس رخ داد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آیفون ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)