Web Analytics Made Easy - Statcounter

اما دلیل کمبود اعتبار مالی روی کاغذ باقی ماند. این طرح سال ۹۸ دوباره مطرح شد و اعتبار دریافت کرد.  طرحی که این روزها صاحب بودجه و اعتبار شده اما با وجود خبرهای خوش مسئولان مبنی بر اجرای موفقیت‌آمیز و پیشرفت آن هنوز هم گلایه‌هایی در خصوص بعضی کاستی‌ها شنیده می‌شود. «فریسا راد»، عضو هیأت‌رئیسه شورایاری بریانک، با گلایه از مشکل خاموشی و تاریکی شبانه در محله بریانک می‌گوید: «یکی از مهم‌ترین عوامل شکل‌گیری فضاهای بی‌دفاع شهری در محله‌ها تأمین نشدن نور کافی شبانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که اهالی بریانک در بسیاری از گزارش‌های مردمی و مشکلات محله به آن اشاره کرده‌اند.  عضو هیأت‌رئیسه شورایاری محله بریانک در این‌باره می‌گوید: «خیابان‌های صفدری، محبوب‌مجاز، سلمان فارسی و پل‌های عابرپیاده کنار بزرگراه نواب نور کافی برای‌ تردد شبانه اهالی ندارند. همین موضوع باعث ایجاد ناامنی شبانه برای اهالی، به‌ویژه بانوان، شده است. بارها شاهد زورگیری و کیف‌قاپی در محله بریانک و محدوده‌های یادشده، بوده‌ایم. متأسفانه قرار بود تأمین روشنایی این خیابان در اجرای طرح ساماندهی انجام شود، اما با وجود گذشت چند ماه از اجرای پروژه، هنوز خبری از رفع مشکل تاریکی شبانه نیست. با توجه به شروع نیمه دوم سال و فصل تاریکی‌ها، در صورت ادامه این روند، شاهد تبعات تلخ‌تری می‌شویم.»

طرح‌های رهاشده 

یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح ارتقای آموزش‌های شهروندی و رفع بعضی از مشکلات شهری بود، اما به گفته دبیر شورایاری محله بریانک، هیچ نیاز و مشکل شهری در محله بریانک، رفع ‌نشده است. «محمدحسن ابراهیمی» با بیان این مطلب می‌گوید: «رفع موانع از پیاده‌روها برای‌ تردد آسان اهالی، اجرای طرح کاپ و... از جمله برنامه‌های ساماندهی طرح کنارگذر نواب بود، اما هیچ‌کدام از آنها در محله اجرا نشد. این طرح همچنان سردرگم باقیمانده است.»
 

کد خبر 628829 برچسب‌ها امنیت طرح‌های عمرانی همشهری محله آسیب اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امنیت طرح های عمرانی همشهری محله آسیب اجتماعی محله بریانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو