Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالان حوزه‌های خلاق شامل «فناوری اطلاعات»،« اینترنت 5G،8K Ultra HD »، «هوش مصنوعی»، « AR/VR»، «داده‌های بزرگ»، «نسل جدید فناوری اطلاعات»، «شهر هوشمند»، «هوافضا»، «خانه هوشمند» و «ساختمان‌های سبز» می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ارائه فرصت‌های صادراتی و سرمایه گذاری در نمایشگاه»، «برگزاری جلسات متناظر تجاری»، «حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری نمایشگاه» و «فرصت ارائه محصولات و خدمات» از مهم ترین مزایای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این رویداد نمایشگاهی است.

نمایشگاه شنزن چین هر سال با حمایت دولت چین برگزار می شود. این نمایشگاه به‌عنوان نمایشگاهی با کیفیت و مرجع در حوزه فناوری پیشرفته در چین شناخته می­شود. سال گذشته در مجموع ۲۵۶ برنامه شامل فروم­ها، کنفرانس­ها، سمینارها، کارگروه­ها، رونمایی از برندها و محصولات، جلسات تجاری و کنفرانس خریداران در طول ۵ روز نمایشگاه برگزار شد. در نمایشگاه امسال نیز این رویدادها برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بعد از سال ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناورانه در جهان بدل شده و نقش مهمی در ارتقاء همکاری ها وتبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا ایفا می کند.

 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این نمایشگاه حمایت می‌کند علاقه‌مندان تا 15 مهرماه سال جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت های خلاق دانش بنیان اینترنت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تیرماه سال جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور