Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پیامی رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز شخصیت برجسته جهان اسلام، علامه ذوفنون، حکیم متاله، فیلسوف فرزانه، عارف بالحق، منجم وریاضی دان ماهر، عالم مجاهد و بصیر، فقیه اهل بیت (ع)، یاور و حامی انقلاب و ولایت، استاد برجسته، حضرت آیت الله معظم، علامه #حسن زاده_آملی در آستانه اربعین حسینی غم‌ها را مضاعف و قلوب را جریحه دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصیبت بزرگ را محضر امام زمان (ع) و رهبر فرزانه انقلاب، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، جوامع علمی و دانشگاهی، بیت معظم، فرزندان داغدار، شاگردان و ارادتمندان، مردم شریف مازندران و شهرستان آمل، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

برای روح بزرگ و عرشی این نابغه دوران، رضوان و رحمت ویژه الهی و حشر با حسین بن علی (ع) و برای بازماندگان و فرزندان و شاگردان و ارادتمندان داغدار، صبر جمیل و اجر جزیل و سعادت و برای مقام معظم رهبری، صحت و سلامتی و عمر با برکت توأم با عزت روزافزون، تا ظهور امام زمان (ع) مسئلت می‌کنم.»
 

کد خبر 5313798

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علامه حسن زاده آملی تبلیغات اسلامی مازندران هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر اربعین حسینی ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس آمار کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد