Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به مدل انتخاب مدیرعامل استقلال، احتمالاً مدیرعامل پرسپولیس هم بعد از بازی الهلال عربستان منصوب خواهد شد.

خبرگزاری میزان - از زمان روی کار آمدن دولت جدید و انتخاب وزیر ورزش، صحبت‌های زیادی درباره انتخاب مدیرعامل جدید سرخابی‌ها و هیئت مدیره آن‌ها مطرح شد. در سال‌های اخیر معمولاً روند تغییرات مدیریتی پرسپولیس سریعتر و منظم‌تر انجام شده است، اما این بار استقلالی‌ها زودتر تعیین تکلیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در روز ۲۷ شهریورماه سال جاری از سمت خود استعفا کرد. ۶ روز بعد از این استعفا، وزیر ورزش مدیریت استقلال را به مصطفی آجورلو واگذار کرد. در حال حاضر وضعیت مدیریت و هیئت مدیره استقلال روشن است. البته پیش از بازی الهلال موضوع انتخاب مدیرجدید برای آبی‌پوشان مطرح بود که وزیر ورزش، انتخاب آجورلو را تکذیب کرده بود؛ با این حال بعد از بازی با الهلال وزیر ورزش مدیر جدید را تعیین کرد.

برخلاف سال‌های گذشته وضعیت مدیریتی پرسپولیس هنوز شفاف نیست، در روز ۱۴ شهریور سال جاری جعفر سمیعی از سمتش استعفا کرد. تنها ۲ روز بعد مجید صدری به عنوان سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس برگزیده شد. از آنجا که صدری بازنشسته است نمی‌تواند به عنوان مدیرعامل پرسپولیس منصوب شود.

در همین راستا نام محمد دادکان و حبیب کاشانی نسبت به سایر گزینه‌ها پررنگ است؛ اما از آنجایی که باشگاه پرسپولیس درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست، فعلاً وزیر ورزش قصد اجرایی کردن تغییرات در پرسپولیس را ندارد. با این اوصاف احتمالاً از هفته دوم لیگ برتر باید منتظر شروع تغییرات در ترکیب مدیریت سرخ‌پوشان هم باشیم. بنابراین نتیجه پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و جو هواداری در تعیین مدیر جدید این تیم می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ به ویژه اینکه سجادی قصد ندارد در ابتدای راه وزارتش مقابل هواداران سرخابی قرار بگیرد. نباید فراموش کرد که سجادی در میان نمایندگان مجلس مخالفان جدی زیادی دارد.

با اینکه بعضی از اطرافیان وزیر ورزش به دادکان پیشنهاد مدیریت پرسپولیس را داده‌اند، اما رابطه کاشانی به دولت نزدیک‌تر به نظر می‌رسد؛ هر چند کاشانی دادکان را برای تصدی مدیریت باشگاه پرسپولیس مستحق‌تر دانسته است. 

بیشتر بخوانید: مددی با یک پیام به کار خود در باشگاه استقلال پایان داد

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد دادکان پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمد دادکان پرسپولیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟