Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:46:59 GMT

برنامه رونالدو بعد از فوتبال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۴۰۵۱

برنامه رونالدو بعد از فوتبال مشخص شد

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغلی منچستریونایتد علاقمند به ورود به دنیای مربیگری است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در سال 2009 و بعد از سپری کردن شش سال درخشان از منچستریونایتد جدا شده و در ادامه راهی تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس شد. بعد از 13 سال، ستاره پرتغالی در تابستان امسال دوباره به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داده و لباس این تیم را در سن 36 سالگی به تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد چندی قبل اطمینان داد که رونالدو می تواند تا 40 سالگی به بازی در بالاترین سطح ادامه دهد، اما این ستاره پرتغالی از همین حالا برای دوران بعد از خداحافظی از فوتبال نیز برنامه ریزی کرده است.

 

 

نشریه سان مدعی شد رونالدو به ورود به عرصه مربیگری علاقمند بوده و قصد دارد کار خود را از باشگاه منچستریونایتد و رده های پایین تر آغاز کند. در واقع رونالدو اینگونه هم به هدایت کریستیانو جونیور، فرزند 11 ساله خود در سن رشد پرداخته و هم الفبای مربیگری را از رده پایه به خوبی یاد می گیرد.

 

بسیاری از بازیکنان سابق یونایتد دوران مربیگری خود را در این باشگاه آغاز کرده اند و رونالدو نیز تصور می کند این تصمیم می تواند برنامه خوبی برای شروع فصل بعدی دوران حرفه او باشد. رونالدو در دوران حضور خود در مستطیل سبز زیر نظر سرمربیان بزرگی چون سرالکس فرگوسن، کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان بازی کرده و می خواهد در عرصه مربیگری به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت

به گزارش همشهری آنلاین، یک صفحه توئیتری تصویری از یک پسربچه در کنار مجسمه کریستیانو رونالدو را پست کرد و نوشت: «این پسربچه مجسمه کریستیانو رونالدو را با سنگ آهک ساخت».

هرچند هواداران بلافاصله متوجه شدند که این مجسمه واقعی نیست و با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده، و با این حال معتقدند که این تصویر از تمام مجسمه‌هایی که تا به الان از چهره فوق‌ستاره پرتغالی ساخته شده بهتر است.

کد خبر 847471 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم