Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمد سرباز در مراسم پویش همکلاسی مهربان که صبح یکشنبه در حیاط اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: "کل یوم عاشورا" برای هر روز ما یک مصداق و معنای متفاوت دارد یک روز با براندازی طاغوت و ایجاد انقلاب اسلامی، یک روز با حفظ و حراست از انقلاب، یک روز جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، یک روز به عنوان مدافعان وطن و حرم، یک روز در قالب جهادگران سازندگی و امروز جهاد ما کمک به نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا موج همدلی را در بین اقشار و مجموعه‌های مختلف ایجاد کرد و پویش بزرگ حاج قاسم شکل گرفت.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی سبب شد تا دانش‌آموزان نیازمند با مشکلات متعددی مواجه شوند که در این راستا آموزش و پرورش و نهادهای بسیجی پای کار آمدند و با همت یکدیگر و همراهی خیرین گره از تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بگشایند که در همین راستا سال گذشته بیش از ۱۰ هزار بسته لوزام التحریر، تلفن هوشمند و بسته معیشتی برای دانش‌آموزان تهیه شد.

این مسئول ابراز کرد: سال جاری نیز توفیق این را داشتیم که در راستای گره‌گشایی از مسائل تعلیم و تربیت که محور اصلی نظام ما محسوب می‌شود گام برداریم و با مشارکت مجموعه‌های مختلف به ویژه مجموعه آموزش و پرورش و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان نیازمند که فرزندان ما هستند لوازم التحریر تهیه کنیم.

وی در پایان گفت: امروز بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق چهارده گانه استان همزمان با استان قزوین مهمان دانش‌آموزان نیازمند شد.

کد خبر 5313818

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم التحریر محمد سرباز قزوین هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر اربعین حسینی ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس آمار کرونا گرگان آغاز سال تحصیلی عکس استانها دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه دانش آموزان نیازمند یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا