Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:34:34 GMT

اجاره ویلا در شهرک خزرشهر

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۴۰۹۵

اجاره ویلا در شهرک خزرشهر

اگر قصد سفر به مکانی آرام و زیبا دارید تا دغدغه‌های حاصل از مدت‌ها کار و فعالیت را به دست فراموشی بسپارید، قطعاً سفر به شمال ایران یکی از بهترین گزینه‌های انتخاب مقصد سفر است. - اخبار بازار -

شهرک خزرشهر که در 6 کیلومتری جاده بابلسر به فریدون‌کنار واقع شده، به عنوان یک مکان خصوصی، دنج، آرام و زیبا می‌تواند میزبان مناسبی برای القاء حس آرامش و ساختن محیطی برای تفریح و مسافرت شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجاره ویلا خزرشهر، می‌توانید لذت سفری خاطره‌انگیز در کنار سواحل زیبای دریای خزر را تجربه کنید. اگر در خزرشهر یا شهرهای اطراف آن، دارای ملک خصوصی نیستید و می‌خواهید از جاذبه‌های این  شهرک و اطراف آن استفاده کرده و اوقات خوشی را سپری کنید، اجاره ویلا می‌تواند راه‌کار مناسبی برایتان باشد. با ما همراه باشید تا از این شهرک زیبا اطلاعات بیشتری بدست آورید و با نحوه اجاره ویلا آشنایی یابید.

اطلاعاتی پیرامون شهرک خزرشهر

   شهرک خزرشهر، دومین شهرک پس از دریاکنار است کهایده ساخت و مبادرت به اجرای پروژه، به سال‌های قبل از انقلاب باز می‌گردد. از آن‌جایی که این شهرک، در کنار ساحل واقع شده و از جاده هراز و فیروزکوه به تهران دسترسی و فاصله زمانی و مکانی کمی با پایتخت دارد، در اغلب طول سال، میزبان افراد زیادی است که به قصد تفریح و تمدد اعصاب شمال کشور را برمی‌گزینند. این شهرک نیز مانند دریاکنار خصوصی است و ساکنان آن، صاحبان ویلاها و یا میهمانانی هستند که برای اقامت در ویلا، قبلاً هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند؛ از اینرو ورود برای عموم آزاد و امکان‌پذیر نیست. پس چنانچه تمایل به اقامت در خزر شهر دارید، باید از قبل ویلای مورد نظرتان را رزرو کنید.

   شهرک خزرشهر دارای دو قسمت شمالی و جنوبی است که درست مقابل یکدیگر در دو سمت شمال و جنوب جاده قرار دارند و از طریق یک پل به هم متصل شده‌اند. این پل امکان تردد وسائط نقلیه را نیز دارد. بنابراین اگر در خزرشهر شمالی اقامت کرده باشید، امکان رفتن به بخش جنوبی برایتان فراهم است و برعکس.

   از آنجایی که خزرشهر از شمال به دریای خزر و از اطراف به فریدون‌کنار، بابلسر و بابل راه دارد، به هنگام  اجاره ویلا خزرشهر شمالی یا اجاره ویلا خزرشهر جنوبی، می‌توانید به اطراف نیز سر بزنید و از جاذبه‌های گردشگری شهرها و مکان‌های اطراف این شهرک نیز استفاده کنید.

 

پارک مارپیچ خزرشهر شمالی

 

امکانات خزرشهر

   شهرک خزرشهر دارای 2 زمین تنیس آسفالت‌شده، 1 زمین والیبال، یک زمین فوتبال و دو حلقه بسکتبال است که به میهمانان امکان می‌دهد مطابق سلیقه خود، به ورزش و بازی بپردازند. در این شهرک همچنین فضای سبز که از پوشش گیاهی درختان پاکوتاه و درختان کهن‌سال به وجود آمده، کافی‌شاپ، رستوران و سایر امکانات تفریحی وجود دارد. گرچه در خزرشهر جنوبی هم کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارند ولی بیشتر این  مراکز در خطه شمالی این شهرک در سی‌ساید که  ساحل شهرک خزرشهر نامیده می‌شود، قرار دارند. در حاشیه جاده منتهی به خزرشهر، فروشگاه‌ها و مراکز خریدی وجود دارند که کار شما را جهت  تأمین  نیازهایتان راحت می‌سازند. چنانچه نیاز به انجام امور بانکی داشته‌باشید، در جلوی ورودی شهرک نیز دسترسی به ATM برایتان فراهم است. خزرشهر دارای 2000 ویلای لوکس و مجلل است که به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق دارد. بنابراین برای ورود به آنجا ناگزیر از هماهنگی‌های قبلی، رزرو و دریافت کارت ورود هستید.

   محوطه‌سازی زیبا با گل‌ها  و گیاهان بومی، درخت‌های سرو و درختان فانتزی، فضایی زیبا فراهم ساخته که با پیاده‌روی در اطراف شهرک و مشاهده زیبایی فضای سبز که به وسعت 50 هکتار است، می‌توانید از لذت یک ورزش سالم در مکانی سرشار از هوای پاک و طبیعت زیبا برخوردار شوید.

   یکی دیگر از امکانات خزرشهر، نگهبانی 24 ساعته است که به صورت شیفتی تغییر می‌کند و از اینرو امنیت خزرشهر در تمام طول شبانه روز و تمام طول سال، تضمین شده‌است. به منظور تأمین امنیت ساکنان و احترام به حقوق میهمانان، تردد با وسیله نقلیه در این شهرک با دریافت کارت انجام می‎شود.

امکانات تفریحی خزرشهر

 

  به عنوان یک مکان ساحلی و یک شهرک دنج و آرام و برخوردار از امنیت که مسافران بتوانند به تفریحات ساحلی مشغول شوند، امکاناتی نظیر قایق موتوری، قایق فرمانی، جت اسکی، حمام آفتاب، بازی در ساحل، موتور، دوچرخه، چهارچرخه موتوری، گاری‌های چهارچرخ  فرماندار و سایر تفریحات برای ساکنان فراهم است. افراد مقیم در شهرک حتی می‌توانند با این وسائط نقلیه تفریحی از پل ارتباطی دو بخش شهرک عبور کرده و وارد قسمت دیگر شوند.

 

جت اسکی در دریای خزر در خزرشهر

ساحل سی‌ساید خزرشهر

   یکی از جاذبه ‌های خزرشهر، ساحل سی‌ساید است. در این مکان، کودکان می‌توانند به ماسه‌بازی بپردازند یا به همراه بزرگ‌ترهای خود در دریا شنا کنند. همچنین امکاناتی برای شنای اختصاصی بانوان در نظر گرفته شده‌است. وجود پلاژ با نیمکت‌هایی برای حمام آفتاب در زیر سایه‌بان، به ساکنان فرصت و لذت برخورداری از نور آفتاب در دل طبیعت در کنار صدای آرامش‌بخش دریا را می‌دهد.

تهیه سوغاتی

اگر نیاز به تهیه سوغاتی دارید، فریدون‌کنار که نزدیک‌ترین مکان به شهرک خزرشهر محسوب می‌شود، مناسب‌ترین گزینه خواهد بود. در فریدون‌کنار می‌توانید به برنج خوش عطر و محلی که طارم، سنگ طارم و انواع دیگر برنج ایرانی و خاص این شهر است، ماهی و محصولات دریایی، مخصوصاً ماهی اوزون‌برون که طلای دریای خزر است، خاویار که مروارید سیاه است و شهرت جهانی دارد، ماهی کپور و سفید، میوه‌های فصلی از جمله انواع مرکبات نظیر لیمو، نارنج، پرتقال، نارنگی و سایر میوه‌ها مانند سیب، انجیر، ازگیل و ... دسترسی پیدا کنید.

چگونگی رزرو و اجاره ویلا خزرشهر

  برای تهیه ویلا و رزرو مکان مورد نظر خود در شهرک خزرشهر، می‌توانید با مراجعه به سایت ویلایار ، بدون واسطه با مالک یا املاکی مرتبط با هر ویلا تماس بگیرید . میزبانان ما برای ارائه هرگونه راهنمایی و رزرو ویلا در خدمت شما عزیزان هستند. از آن‌جایی که برخی میهمانان هفتگی ویلاها را اجاره می‌کنند، در روزهای پر متقاضی مانند ایام عید و تعطیلات و در تابستان از یک هفته تا یک ماه زودتر از موعدی که درخواست دارید، سفارش خود را ثبت کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجاره ویلا خزرشهر فریدون کنار شهرک خزرشهر دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های مالیاتی برای رام کردن اسب سرکش اجاره‌بها

فرارو- طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در شورای نگهبان به تصویب رسید. دولت هدف خود را تقویت بازار خریدوفروش اعلام کرده و معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌هایی را برای دستیابی به این هدف در دستور کار قرار داده است.

به گزارش فرارو؛ طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن در سال قبل در مجلس مطرح شد و در آخر با تلاش کمیسیون عمران مجلس و همکاری وزارت راه و شهرسازی به مرحله تدوین رسید. کارشناسان می‌گویند سقف قانونی مجاز برای افزایش سالانه اجاره‌بهای مسکن در شهر‌ها و استان‌های کشور بر مبنای نرخ تورم عمومی از جمله بخش‌های مهم این طرح است. بر این اساس، در شهر‌هایی که تورم عمومی سالانه در آن‌ها از ۳۰ درصد بیشتر است، وزارت راه و شهرسازی نسبت به تعیین سقف مجاز برای افزایش اجاره‌‌بها اقدام می‌کند که رشد مجاز بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد نرخ تورم است؛ بنابراین اگر فرض بگیریم نرخ تورم یک شهر ۵۰ درصد است، رشد مجاز اجاره در آن بین ۲۵ تا ۵۰ درصد تعیین خواهد شد.

تعیین سقف برای اجاره‌ بها؛ رکن مهم طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن

طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن برای تقویت بازار اجاره، معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌های قانونی را برای موجران در نظر گرفته است. صاحب خانه‌هایی که سقف تعیین شده برای اجاره‌بها را رعایت کنند، آنطور که مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی گفته معافیت تبصره ۱۱ شامل حالشان خواهند شد. البته او از جزئیات این معافیت مالیاتی چیزی نگفته است.

تعیین سقف برای اجاره‌بها، مطلب جدیدی نیست و کارشناسان نسبت به آن واکنش‌های بعضا متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. براساس گزارش‌های منتشر شده، برخی کارشناسان تعیین سقف مجاز برای اجاره ملک را عاملی می‌دانند که دیگر قیمت پِرت به مستاجران تحمیل نمی‌شود.

عده‌ دیگری می‌گویند اگر برای مثال سقف ۲۵ درصدی در بعضی از شهر‌ها تعیین شود، این افزایش به دیگر شهر‌ها هم سرایت می‌کند. همانطور که مشاهدات میدانی نشان می‌دهند که سقف اجاره‌بها عملا در سال‌های اخیر رعایت نشده و بالاتر از ۲۰ تا ۲۵ درصد بوده است.
بیت‌ا... ستاریان- کارشناس بازار مسکن هم تعیین سقف برای اجاره بها را نوعی فرافکنی خوانده و در این باره به خبرآنلاین گفته است: «این سیاست یک جنبه فرافکنی دارد و اصلا قابل اجرا نیست چراکه وارد معامله دو شخص حقیقی می‌شوید که به طور قانونی نباید دخالتی در آن صورت گیرد. از طرفی این سیاست محاکم را شلوغ می‌کند و هزاران دعاوی بر سر این سیاست ایجاد شده است.»

به همین دلیل در کنار این موضوع، اهل فن اصرار دارند که اگر هدف دولت بهبود شرایط بازار است، پس باید تمامی بخش‌های قانون اجرا شوند. نظارت بر بازار، شناسایی واحد‌های خالی، اخذ مالیات از مالکان واحد‌های خالی، ارائه مشوق‌های مالیاتی به مالکانی که سقف اجاره را رعایت می‌کنند، از جمله این موارد هستند.

طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن اگر قرار است به کمک مستاجران بیاید، علاوه بر تعیین سقف که شرط لازم برای کنترل بازار مسکن است، به قول کارشناسان باید الزامات دیگری را هم رعایت کند. یکی از کارشناسان در این بخش، مسکن عمومی را پیشنهاد می‌کند. این یعنی بخش عمومی باید وارد مسکن‌سازی شود تا مالک درصدی از خانه‌ها باشد و اینگونه به کنترل بازار مسکن کمک کند.

جزئیات طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن چه می‌گوید؟

طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن که قرار است به بخشی از مشکلات بازار اجاره، زمین و مسکن پایان دهد و اجاره‌نشینی را آسان کند، بر چه نقاط دیگری تاکید دارد.

طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن به دنبال تقویت بازار اجاره از طریق ارائه مشوق به موجران، استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای شناسایی خانه‌های خالی و هزینه این بخش از مالیات برای احیای بافت‌های فرسوده شهری و ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت برای اشخاص بی‌بضاعت است.

طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن همچنین مواردی از قبیل الزام تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه رایگان اطلاعات مورد نیاز در سامانه ملی املاک و اسکان و پیش‌بینی ضمانت‌های اجرایی برای درج نکردن اطلاعات در سامانه و خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان را مورد تاکید قرار داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تقویت سامانه ملی املاک و اسکان جهت شناسایی خانه‌های خالی، همچنین تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان و درج معاملات در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور و ضمانت اجرایی برای ثبت قرارداد‌ها از دیگر موارد این طرح است.

طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن برنامه‌ای هم برای حمایت مستاجران در نظر دارد و آن هم پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش آن با توجه به تورم در سال جدید است.

دیگر خبرها

  • كف و سقف اجاره مسکن تعيين خواهد شد
  • وعده‌های مالیاتی برای رام کردن اسب سرکش اجاره‌بها
  • بهار متفاوت بازار اجاره؟
  • فرمول جدید تعیین سقف اجاره‌بها
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • سیر تا پیاز طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن
  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • افزایش آمار اجاره اتاق های مجردی / ۵ متر ماهی ۳ میلیون!
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست