Web Analytics Made Easy - Statcounter

سحر مقبلی، رییس پایگاه انتقال خون آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش اهدای خون در آبادان و اکنون برای تمام گروه‌های خونی کمبود تامین خون وجود دارد.
سحر مقبلی افزود: مردم نوع دوست آبادان در روز‌های کرونایی اهدای خون را فراموش نکنند، زیرا بیماران سرطانی، تالاسمی، تصادفی، هموفیلی و بانوان باردار به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بیماری کرونا از طریق اهدای خون منتقل نمی‌شود و علاوه بر آن پایگاه انتقال خون آبادان به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.
رییس پایگاه انتقال خون آبادان با بیان اینکه علاقه‌مندان به اهدای خون، هنگام مراجعه به این پایگاه باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند، بیان کرد: این پایگاه فردا اربعین حسینی از ساعت ٨ صبح الي ١٢:٣٠ دقیقه آماده دریافت خون از همشهري هاي آباداني است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون کمبود ذخایر خونی پایگاه انتقال خون آبادان اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب