Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد ارتحال ‌علامه حسن زاده آملی گفت: مسیرهای منتهی به مراسم وداع علامه حضرت حسن‌زاده آملی در آمل از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی لحظاتی قبل در جلسه ستاد ارتحال حضرت علامه حسن زاده آملی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان بیان کرد: علامه حسن‌زاده آملی بزرگترین عالم ربانی جهان اسلام است که در علوم مختلف اشراف داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراسم ایشان در این شهرستان باید با‌ هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، افزود: به همین منظور و با هماهنگی اعضای ستاد ارتحال روز وداع علامه از میدان هفده شهریور به سمت قائم انجام می شود و پس از آن به منزل ابدی انتقال داده می شود.

مدیر حوزه‌های علمیه: نقش‌آفرینی علامه حسن‌زاده در عرصه‌های انقلاب اسلامی الهام‌بخش بودتدارک بالگرد برای انتقال پیکر مطهر علامه حسن‌زاده ‌به محل خاکسپاری / وداع با پیکر علامه در شهر آملپیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملیپیکر ‌علامه حسن‌‌زاده‌ تحویل سپاه‌ می‌شود/حضور گسترده مردم در مراسم وداعاعلام یک هفته عزای عمومی در مازندران / خاکسپاری پیکر علامه حسن‌زاده در روستای ایرا بخش لاریجان آمل

مرتضوی با اعلام اینکه مسیرهای منتهی به مراسم وداع حضرت علامه در روز دوشنبه مسدود می شود، گفت: این مسیرها از میدان 17 شهریور تا به سمت میدان قائم و از امشب ساعت 12 نیمه شب شروع و تا پایان مراسم ادامه دارد.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: تمام هماهنگی انجام می‌شود تا ن‌پیکر پاک علامه در مرکز شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور دوستداران علامه دهر برگزار شود.
وی افزود: با توجه به جایگاه این عالم ربانی آمل شرایط لازم را برای میزبانی مهمانان ویژه را در روز وداع دارد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علامه حسن زاده آملی مراسم وداع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد

به گزارش قدس آنلاین، تویوتا موتور اعلام کرد که فروش و تولید جهانی این شرکت در سال منتهی به ۳۱ مارس با توجه به تقاضای قوی و نبود محدودیت‌های عرضه نیمه هادی به بالاترین حد خود رسیده است.

تویوتا برای سال منتهی به مارس اعلام کرد که فروش جهانی آن تنها با رشد ۷.۳ درصدی به ۱۰.۳۱ میلیون دستگاه در سال نسبت به سال گذشته رسیده است و برای اولین‌بار است که از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، در حالی که تولید آن به ۹.۹۷ میلیون دستگاه رسیده است که ۹.۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، بزرگترین خودروساز جهان از نظر حجم، شاهد کاهش فروش و تولید خود در ماه مارس در میان رقابت شدید در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان بود.

طبق گزارش رویترز، فروش جهانی تویوتا در ماه مارس با ۲.۱ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۸۹۷ هزار و ۲۵۱ دستگاه رسید و تولید آن نیز با ۱۰.۳ درصد کاهش به ۸۰۷ هزار و ۲۶ دستگاه رسید. فروش جهانی باتری خودروهای الکتریکی در سال منتهی به مارس بیش از سه برابر افزایش یافت و به ۱۱۶ هزار و ۶۵۴ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، تویوتا قصد دارد شروع تولید خودروهای برقی خود در ایالات‌متحده را از برنامه اولیه سال ۲۰۲۵ به بهار سال ۲۰۲۶ به عقب براند. طبق گزارشها، این خودروساز قصد دارد عمداً یک دوره  توقف در تجارت خود ایجاد کند تا از کیفیت و ایمنی اطمینان حاصل کند. مقامات تویوتا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس