Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، تابستان سال گذشته چند دختر جوان تصمیم گرفتند از اذیت و آزار‌های پسر جوانی به نام کیوان-الف در توییتر بنویسند. با انتشار نخستین توییت واکنش‌ها به این اتفاق شروع شد و هر روز تعداد دخترانی که از جنایت سیاه کیوان- الف می‌نوشتند رو به روز زیاد‌تر می‌شد.

واکنش‌های کاربران فضای مجازی و مردم باعث شد تا سرانجام دستگاه قضا به این موضوع ورود کرده و کیوان - الف از سوی پلیس امنیت بازداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محاکمه کیوان امام وردی به جرم تجاوز

بعد از بازداشت، پلیس و دستگاه قضایی از قربانیان دعوت کردند تا برای ثبت شکایت به دادسرا و پلیس امنیت مراجعه کنند، اما تنها ۵ نفر از دختران که از سوی این جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، از او شکایت کردند.

یکی از قربانیان مرد جوان در مورد جنایت سیاه او به بازپرس پرونده گفت: من دانشجوی دانشگاه تهران بودم، کیوان هم در رشته باستان شناسی درس می‌خواند، وقتی با او آشنا شدم او علاقه زیادی به هنر که رشته من بود نشان داد و من را به خانه اش دعوت کرد. چند دقیقه‌ای از ورودم نگذشته بود که او یک قهوه به من داد. بعد از خوردن قهوه چیزی نفهمیدم تا اینکه متوجه شدم او با قهوه مسموم من را بیهوش کرده و از جنایت سیاهش هم فیلم تهیه کرده است. من تا روزی که جنایت سیاه کیوان در توییتر منتشر شد سکوت کردم، اما وقتی دیدم من تنها قربانی او نیستم، تصمیم گرفتم در موردش بنویسم و از او شکایت کنم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. قضات پس از بررسی شکایت تجاوز به عنف پنج دختر علیه کیوان آن را مقدمه افساد فی الارض تشخیص داده و پرونده را برای رسیدگی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران ارسال کردند.

شیما قوشه، وکیل قربانیان پرونده در مورد آخرین وضعیت پرونده کیوان-الف گفت: قرار بود متهم اواخر شهریور ماه در دادگاه انقلاب محاکمه شود، اما دادگاه به روز یکشنبه چهارم مهرماه موکول شد.

وی ادامه داد: از متهم ابتدا در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان به اتهام زنای به عنف شکایت کردم. قضات پرونده اعلام کردند اقدامات متهم مقدمه افساد فی الارض است و پرونده برای رسیدگی به دادگاه انقلاب ارسال شد.

به گفته وکیل قربانیان پرونده، در صورتی که از ۴۰ تا ۹ قربانی صحبت به میان می‌آمد تنها ۵ نفر که موکل من هستند اسامی شان در پرونده دیده می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث تجاوز به دختران کیوان امام وردی کیوان الف سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی طناز طباطبایی بازار آزاد دنیا جهانبخت فیلم بهاره رهنما امیر تتلو سحر قریشی بازیگر قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان