Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@08:08:44 GMT

حالا نوبت جبران محبت بارسلونا رسیده است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۴۶۴۰

حالا نوبت جبران محبت بارسلونا رسیده است

بارسلونا از عثمان دمبله انتظار دارد با شرایط باشگاه موافقت کرده و قرارداد خود را تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"،  قرارداد فعلی عثمان دمبله در انتهای این فصل به پایان می رسد  و موسی سیسوکو، مدیر برنامه او در روزهای اخیر با خوان لاپورتا و متئو آلمانی، مدیر باشگاه بارسلونا در مورد احتمال تمدید قرارداد صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال های اخیر عثمان دمبله بخش قابل توجهی از بازی های بارسلونا را به علت مصدومیت های مختلف از دست داده و بارها در ماحل حساس قادر به کمک کردن به تیمش نبوده است. همین حالا نیز عثمان دمبله مصدوم بوده و تا چند هفته دیگر قادر به حضور در ترکیب اصلی بلوگرانا نیست.

 

 

این ستاره فرانسوی می تواند در تابستان آینده به صورت رایگان بارسلونا را ترک کند و البته از نظر قانونی، باشگاه های دیگر قادر هستند از اول ژانویه با او مذاکره کرده و به توافق دست یابند.  بارسلونا به دنبال حفظ عثمان دمبله بوده و تصور می کند حضور چنین بازیکنی برای بازسازی باشگاه مهم است. تمایل مدیران باشگاه تمدید قرارداد با این ستاره فرانسوی به مدت دو فصل و تا سال 2024 است.

 

البته عثمان دمبله در دوران حضور جوزپ ماریو بارتومئو در باشگاه با او برای کاهش دستمزد به توافق رسیده بود و مدیران بارسلونا خواهان ادامه این روند در قرارداد جدید نیز هستند. باشگاه به خوبی می داند ککه چند تیم از جمله منچستریونایتد و یوونتوس خواهان جذب عثمان دمبله هستند و به زودی برای خرید او اقدام می کنند. اما مدیران بارسلونا از این بازیکن انتظار دارند پاسخ انتظار و اعتمادشان در سال های اخیر را داده و با پیشنهاد تمدید قرارداد موافقت کند.

عثمان دمبله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است