Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:23:57 GMT

خرید جاروبرقی آب و خاک صنعت جارو

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۵۴۰۳

 

خرید جاروبرقی آب و خاک صنعت جارو ، یک دستگاه مکنده می باشد که جهت جمع آوری ضایعات جامد و مایع مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید جاروبرقی آب وخاک باید به یک سری نکات توجه داشته باشید تا از انتخاب خود بهترین نتیجه مطلوب را به دست آورید. یکی از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد ، برند جاروبرقی می باشد که طراحی و تولید شده کدام شرکت تولیدی و با چه سابقه ای می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که با توجه به این که استفاده از انواع جاروبرقی ، یکی از ملزومات زندگی امروزه می باشد. باید از برندی استفاده شود که با کیفیت بوده و از دوام بالایی برخوردار باشد و نیاز به تعمیرات مکرر و خرید دستگاه مکنده جدید نباشد و اکثریت مصرف کنندگان رضایت کامل از کارایی جاروبرقی خریداری شده از این شرکت را داشته باشند. فروشگاه اینترنتی صنعت جارو ، در طی سال هایی که در حال خدمت رسانی به کاربران خود در زمینه محصولات بهداشتی مقابله با کرونا و دستگاه های مکانیزه نظافتی می باشد ، با کیفیت ترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا پس از هر بار استفاده از کیفیت نظافتی که انجام شده لذت ببرند. یکی دیگر از نکات هنگام خرید جاروبرقی آب و خاک ، عایق بندی و سیستم سیم کشی دستگاه مکنده می باشد که باید به بهترین نحو انجام شود. یک نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت می باشد ، جنس بدنه جاروبرقی آب و خاک و مخزن زباله می باشد که آلودگی های مایع پس از مکش و جمع آوری در آن نگهداری می شود که باید ضد زنگ باشد و یا از جنسی باشد که در مواجهه با مایعات دچار زنگ زدگی نشود. از دیگر نکاتی که باید هنگام خرید این نوع از جاروبرقی به آن توجه کرد ، جنس موتور جاروبرقی می باشد که مدت زمان بیشتری بتوان از جاروبرقی استفاده کرد و داغ نکند و موجب وقفه در انجام امور نظافتی نگردد و پس از مدتی استفاده از جاروبرقی به مدت طولانی به دلیل داغ شدن موتور ، نسوزد. فروشگاه اینترنتی صنعت جارو در جاروبرقی آب وخاک خود موتورهای از جنس مس به کار گرفته است که بسیار دیرتر از سایر موتورها داغ کرده و امکان سوختن آن کمتر است. یکی از امتیازاتی که فروشگاه اینترنتی صنعت جارو برای جاروبرقی آب وخاک خود قائل شده است استفاده از موتور آب و خاک دو پروانه سیندرسون می باشد که دارای سیم و هسته مرکزی مس می باشد و دارای طول عمر و گارانتی طولانی مدت می باشد و شما می توانید با اطمینان خاطر در مدت زمان زیاد ، بدون داغ کردن و به وجود آمدن مشکل برای جاروبرقی آب و خاک صنعت جارو ، به امر نظافت پرداخته و جهت سرد شدن موتور جاروبرقی نیاز به ایجاد وقفه در عملیات نظافت نمی باشد. یک نکته دیگری که بسیار مهم بوده و باید حتما از آن آگاهی داشته باشید ، نحوه استفاده از جاروبرقی آب و خاک می باشد که هنگام خرید باید از نحوه استفاده و به کار گیری جاروبرقی آب وخاک آگاهی کامل را کسب کرده و هنگام مکش و جمع آوری هر یک از زباله های خشک و تر از دسته مخصوص همان آلودگی استفاده شود و هنگام مکش و جمع آوری ضایعات مایع حتما باید کیسه جاروبرقی را خارج کرده و فیلتر نمدی مخصوص مکش مایعات کار گذاشته شود تا به دستگاه مکنده آسیبی وارد نشود. بنا بر توضیحات داده شده ، فروشگاه اینترنتی صنعت جارو به کاربران خود این توصیه را می کند که پس از خرید جاروبرقی آب و خاک صنعت جارو و قبل از استفاده از آن حتما به دفترچه راهنمای جاروبرقی مراجعه کرده و در صورت هر گونه ابهامی می توانید با پشتسبانی صنعت جارو تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.

 

برای چه محیط هایی خرید جاروبرقی صنعتی توصیه می شود

 

خرید جاروبرقی صنعتی صنعت جارو ، که دارای مدل های متنوع و با کارایی های مختلف می باشد با توجه به تنوع مدل ها و کارایی های مختلف که متناسب با شرایط کاری متفاوت طراحی و تولید شده است. بنابراین برای هر محیطی باید جاروبرقی مناسب با آن محیط را تهیه و مورد استفاده قرار داد. اگر شما یک کارگاه بزرگ صنعتی دارید و یا یک رستوران چند طبقه ، فروشگاه یا اماکنی مشابه که متراژ زیادی داشته ، نیاز به خرید جاروبرقی صنعتی صنعت جارو می باشد و نمی توانید از جاروبرقی نیمه صنعتی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین برای نظافت کارگاه های صنعتی بزرگ و کارخانه جات تولیدی و صنایع گوناگون از جمله سیمان و غیره که دارای مساحت بسیار زیاد و شرایط کاری بسیار سخت می باشند ، حتما باید از جاروبرقی صنعتی استفاده شود. چرا که جاروبرقی های صنعتی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند تا متناسب با شرایط کاری سخت و مدت زمان زیادی که می توان از این دستگاه مکنده استفاده شود و برای بالا بردن قدرت موتور و سرعت مکش این نوع از جاروبرقی ها از چند موتور جاروبرقی استفاده می شود که بسته به نیاز کاربران و قدرت مکش نوع زباله ای که باید جمع آوری شود یکی از انواع یک ، دو و سه موتوره جاروبرقی های صنعتی صنعت جارو را انتخاب و در محیط مورد نظر خود استفاده نمایید. جاروبرقی های صنعتی نیز برای جمع آوری انواع آلودگی های تولید شده در محیط های صنعتی به طور کلی در دو نوع جاروبرقی صنعتی خاک و جاروبرقی صنعتی آب وخاک طراحی و تولید شده است. گاهی برای این که از جاروبرقی صنعتی به صورت دائمی و بدون وقفه برای نظافت محیط های صنعتی و تولیدی استفاده شود ، فروشگاه صنعت جارو یک مدل جاروبرقی صنعتی چند موتوره را طراحی و ساخته است که به وسیله یک برد که می تواند به صورت اتوماتیک یا دستی باشد ، به صورت نوبتی یکی از موتورهای جاروبرقی را در حین کار خاموش نموده تا استراحت کند ، در حالی که سایر موتورها در حال کار کردن می باشند. این مزیت باعث می شود که به هیچ عنوان به موتورهای جاروبرقی فشار وارد نشده و از بسیاری از هزینه های تعمیر و تعویض موتور رهایی یافته و فقط هزینه های انجام شده مربط به لوازم جانبی از جمله لوله خرطومی و سایر قطعات باشد.

 

مزایای خرید جاروبرقی سطلی

 

خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو ، که یکی از دستگاه های مکنده جهت جمع آوری آلودگی های جامد و یا جامد و مایع می باشد که دارای یک سری مزایا در مقایسه با سایر جاروبرقی ها می باشد. یکی از مزایای استفاده از جاروبرقی سطلی این است که با توجه به نوع موتور جاروبرقی که از جنس کلکتوری می باشد ، در مقایسه با موتورهای از جنس زغال که کمی پس از روشن کردن جاروبرقی و در اثر ساییده شدن هنگام کار کردن ، سریعا داغ شده و پس از مدت زمان بسیار کمی استفاده از جاروبرقی باید به مدت نیم ساعت جاروبرقی را خاموش کرده تا موتور آن خنک شود. اما در مدل کلکتوری این امر خیلی دیرتر اتفاق افتاده و نیاز به وقفه های طولانی مدت در فواصل نظافت نمی باشد. بنابراین برای محیط های با متراژ بالای 150 متر بهتر است از جاروبرقی های سطلی استفاده شود. همچنین با توجه به این که این جاروبرقی ها برای محیط های با متراژ بالاتر طراحی و تولید شده اند ، بنابراین از لحاظ اندازه و حجم مخزن زباله نیز کمی بزرگ تر از جاروبرقی های خانگی خوابیده می باشند و حجم بیشتری از زباله ها را در خود نگه داشته و در فاصله زمان بیشتری نیاز به تخلیه مخزن جاروبرقی می باشد. هنگام خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو با توجه به انواع مختلفی که برای محیط های گوناگون از جمله خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته شده است ، می توانید در صفحه اصلی سایت و یا در قسمت بالای سایت صنعت جارو ، روی گزینه محصولات کلیک کرده تا تمامی محصولات صنعت جارو برای شما به نمایش گذاشته شود و یکی از انواع جاروبرقی سطلی صنعت جارو را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. جاروبرقی سطلی را می توانید بنا بر متراژ محیط نظر انتخاب نمایید به عنوان مثال برای نظافت باغ ها ، تالارها ، اماکن مذهبی کوچک مانند مساجد ، مسافرخانه ها و سفره خانه حتی می توان از جاروبرقی سطلی خانگی نیز استفاده کرد. اما اگر متراژ محیط مورد نظر کمی بیشتر باشد و نیاز به روشن بودن بیشتر جاروبرقی سطلی و قدرت مکش بیشتر باشد به عنوان مثال برای هتل ها ، سالن های ورزشی ، تالارهای برگذار کننده مراسم ، اماکن مذهبی بزرگ و کارگاه های صنعتی کوچک و فروشگاه ها می توان از جاروبرقی سطلی نیمه صنعتی استفاده کرد.

 

 

نکات قابل تامل هنگام خرید جاروبرقی خانگی

 

خرید جاروبرقی خانگی صنعت جارو یکی از پر فروش ترین محصول نظافتی این فروشگاه می باشد که بسیار توسط کاربران مورد استقبال قرار گرفته است. هنگام خرید جاروبرقی خانگی باید یک سری نکات را مورد توجه قرار داد تا انتخابی درست داشته باشید و در قبال هزینه ای که برای خرید جاروبرقی خانگی پرداخت کرده اید بهره کافی را برده و نهایت استفاده را از دستگاه خریداری شده ببرید. یکی از نکاتی که باید هنگام خرید جاروبرقی خانگی به آن توجه کنید ، متراژ منزل شما می باشد که اگر بیشتر از 150-200 متر باشد بهتر است از مدل جاروبرقی خانگی سطلی صنعت جارو خریداری نمایید. چرا که نوع موتور جاروبرقی های سطلی به گونه ای است که دیرتر داغ کرده و امکان استفاده برای مدت زمان بیشتری می باشد. نکته دیگری که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید ، خدمات پس از فروش شرکت سازنده می باشد که قطعات مصرفی دستگاه را به راحتی و برای مدت زمان طولانی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. از دیگر نکات قابل تامل هنگام خرید جاروبرقی این است که  نوع ضایعاتی که قرار است جمع آوری شود مشخص گردد. چرا که در صورتی که شما قصد جمع آوری ضایعات مایع را نیز دارید باید مدل جاروبرقی سطلی خانگی آب و خاک صنعت جارو را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. نکته قابل تامل دیگر این است که به آلودگی صوتی جاروبرقی خانگی توجه شود. چرا که با توجه به رواج زندگی آپارتمان نشینی و رعایت یک سری مسائل ، هنگام انجام امور نظافتی منزل خود ، آسایش و آرامش سایر ساکنین آپارتمان بر هم نخورده و مشکلی برای دیگران ایجاد نکند. نکته دیگر قدرت و سرعت مکش جاروبرقی می باشد که به طور طبیعی به مرور زمان و بعد از مدت ها استفاده از جاروبرقی ، به دلیل یک سری عوامل از جمله کثیف شدن فیلتر جاروبرقی و پر بودن کیسه زباله و خیلی موارد دیگر به طور ناخودآگاه قدرت مکش جاروبرقی کم می شود و باید برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل باید به طور مرتب فیلتر جاروبرقی تعویض و کیسه جاروبرقی یا تخلیه و یا تعویض شود. فروشگاه اینترنتی صنعت جارو به کاربران خود این اطمینان را خواهد داد که موتورهای جاروبرقی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی بوده و با تیم پشتیبانی بیست وچهار ساعته خود پاسخگوی مشتریان خود بوده است. با خرید جاروبرقی خانگی صنعت جارو ، شما درست ترین و بهترین تصمیم را گرفته اید و با توجه به سابقه درخشان و طولانی این فروشگاه و اعتباری که در بین کاربران خود دارد با آسودگی خاطر خرید خود را انجام داده و پس از اتمام عملیات پرداخت ، بقیه مراحل را به تیم مجرب فروشگاه صنعت جارو بسپارید تا با ارسال رایگان محصول خریداری شده خود را در موعد مقرر تحویل بگیرید.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو