Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: رحلت فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیت الله علامه آقای حسن‌زاده‌ آملی اعلی اله مقامه موجب تاسف و تاثر شدید اینجانب شد.

وی ادامه داد: این انسان بزرگ و پرهیزگار، از جمله شخصیت‌های برجسته‌ای بود که در سراسر عمر با برکت و نورانی خود را برای حوزه‌ علمیه، روحانیون و مردم مومن وقف و اسوه‌ اخلاقی و عملی برای شاگردان و قاطبه مردم و ارادتمندان خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: اینجانب به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به حضرات علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نَفَس گرم آن بزرگوار و به ویژه به خاندان مکرّم و معظم ایشان عرض تسلیت دارم.

استاندار خراسان جنوبی هم در پیامی تصریح کرد: ضایعه ارتحال فیلسوف نامدار "علامه حسن‌زاده آملی" موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

حمید ملانوری افزود: بدون ترید فقدان این شخصیت ممتاز جهان تشیع که از بی‌نظیرترین سرمایه‌های علمی کشور و گنجینه‌ای غنی از جمیع معارف بود، خسرانی جبران‌ناشدنی است.

وی بیان کرد: اینجانب رحلت این فقیه ربانی که عمر باعزت خود را صرف ترویج معارف دینی و انتشار علوم مختلفه کرد را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و همه شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن عالم زاهد، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان، شکیبایی مسالت دارم.

 آیت الله حسن حسن‌زاده آملی فیلسوف متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس دروس حوزوی شنبه شب (سوم مهر) در زادگاهش شهر آمل به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

علامه حسن‌زاده آملی اواخر سال ۱۳۰۷ هجری خورشیدی در روستای «ایرا» بخش لاریجان از توابع شهرستان آمل متولد شد و در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

برچسب‌ها حمید ملانوری خراسان جنوبی پیام تسلیت آیت الله العظمی حسن زاده آملی سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید ملانوری خراسان جنوبی پیام تسلیت حمید ملانوری خراسان جنوبی پیام تسلیت سید علیرضا عبادی حسن زاده آملی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی