Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@17:00:03 GMT

خدمت سربازی فرصتی برای خودسازی جوانان است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۵۶۶۴

خدمت سربازی فرصتی برای خودسازی جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی ظهر یکشنبه در همایش روز سرباز در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نقش سربازان در دوران دفاع مقدس بسیار مهم و ناشی از تفکر و هویت انقلابی بوده است، اظهار کرد: در دفاع مقدس نیروی انسانی جوان سرباز به دفاع از اسلام و انقلاب پرداخت.

وی با اشاره به وابستگی کشور به خارج قبل از پیروزی انقلاب و از بین بردن عزت نفس ملت ایران، گفت: دشمنان با تجاوز نظامی به جمهوری اسلامی ایران می‌خواستند عزت را از ملت ما بگیرند اما دفاع ملت و سربازان شجاع و رشید این کشور مانع رسیدن دشمن به خواسته شوم آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نقش سربازان در افزایش عزت در جامعه، بیان کرد: خدمت سربازی یک خدمت مقدس است زیرا سربازی فرصتی برای خودسازی انسان است که بسیار می‌تواند جوانان را برای اداره زندگی در شرایط سخت آماده کند.

حجت الاسلام محمدی یکی از وظایف سربازان را حفاظت از اراضی خاکی و آبی کشور دانست و افزود: انقلاب باید برای آیندگان به امانت گذاشته شود لذا نقش سربازان در تحقق این امر بسیار مهم و تأثیر گذار است.

در پایان این مراسم از شش تن از سربازان نمونه تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5313990

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمت سربازی احسان الله محمدی سپاه قدس گیلان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد