Web Analytics Made Easy - Statcounter

از بامداد امروز یکشنبه چهارم مهرماه، مازندران شاهد بارش شدید باران بود به طوری که مسئولان اجرایی و دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها، در آماده‌باش کامل قرار دارند، همچنین رئیس پلیس راه مازندران بر امتناع از سفرهای غیرضروری پرهیز کرد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی عبادی با اشاره به وضعیت ترافیک در راه مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی عادی و روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی در راه های استان بارش های پراکنده در سطح برخی محورها را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: در حال حاضر راه‌های مواصلاتی استان بارش به شکل پراکنده بوده و در ارتفاعات ولی آباد محور کندوان، گدوک در سوادکوه و تلمادره کیاسر مه گرفتگی وجود دارد که توصیه می‌شود با توجه به کاهش دید رانندگان از مه شکن استفاده کنند و همچنین رعایت سرعت مطمئنه نیز مورد تاکید است.

قدمی ادامه داد: در محورهای کوهستانی به دلیل وزش باد و بارش باران، ریزش کوه و سقوط سنگ نیز دور از انتظار نیست بنابراین توصیه می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

وی گفت: در مبادی ورودی استان محدودیت‌های کرونایی همچنان در حال اجراست و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۸ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند و ۱۰۰ دستگاه نیز به مبدا بازگردانده شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۲۱ هزارو ۲۶۷دستگاه خودرو اعمال قانون شدند و ۸۰ هزارو ۴۶۲ دستگاه نیز به مبدا بازگردانده شدند.

منبع: ایسنا

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان مازندران ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی در مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت در ارتفاعات به ویژه در غرب استان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما خواهیم داشت.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار باران رعدو برق و وزش تند باد در مازندران
  • بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو