Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن میرزاعبدالهی‌ها، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قزوین در مراسم افتتاح اولین باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر قزوین گفت: یکی از سیاست‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راه‌اندازی شعب و باجه‌های خود در نواحی مختلف شهری استان در راستای رسیدگی امورات مشتریانی است که قشر کم درآمد جامعه را تشکیل می‌دهند و راه‌اندازی باجه بانک مهر در شهر قزوین نیز با توجه به حضور افراد کم درآمد جامعه و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در راستای همین سیاست‌گذاری افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به دلیل عدم حضور شعب بانک مهر ایران در منطقه کوثر، شهروندان این شهر برای رسیدگی به امورات بانکی با مشکل مواجه می‌شدند و به دلیل اینکه گرفتن مجوز برای راه‌اندازی شعبه زمان‌بر بود اقدام به راه‌اندازی باجه کردیم که با افتتاح این باجه رسیدگی به امورات بانکی مربوط به این بانک برای شهروندان تسهیل می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران اعلام کرد: تمامی طرح‌های حمایتی و قرض‌الحسنه‌ای و همچنین نظام بانکداری الکترونیکی در باجه کوثر مانند دیگر شعبه‌ها برقرار است و مشتریان می‌توانند تمامی فعالیت‌های بانکی خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

میرزاعبدالهی‌ها به تنوع خدمات این بانک اشاره کرد و توضیح داد: افتتاح حساب آنلاین و اعطای تسهیلات آنلاین از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک از ویژگی‌های بانک قرض‌الحسنه مهرایران است که در مسیر بانکداری الکترونیکی انجام می‌شود. به همین دلیل در این بانک فرآیندهای اداری و سلیقه‌ای را حذف کردیم و مشتریان لازم نیست برای فعالیت‌های بانکی خود حضور فیزیکی در بانک داشته باشند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران استان قزوین از افتتاح شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر آبگرم خبرداد و افزود: با توجه به سیاست‌های کلی بانک مرکزی در خصوص راه‌اندازی بانک‌های قرض‌الحسنه و عملکرد مثبت و موفق بانک مهرایران، امیدواریم بتوانیم شعبه بانک مهر ایران را در شهر آبگرم به زودی افتتاح کنیم.

46

کد خبر 1558526

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی بانک مهر شعب بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳

امتداد - وزارت امور اقتصادی و دارائی در نظر دارد به استناد جزء (ت) تبصره (1) ماده واحده قانون بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول)، و مطابق با مفاد جدول شماره‌ی (4) قانون مذکور، اولین مرحله حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 را در روز سه‎شنبه مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال ۱۴۰۳ برای فروش به بانک‌ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (۲۱) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ایران، در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است، بانک مرکزی در حراج‌های مزبور خدمات کارگزاری مورد نیاز را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ارائه می‌دهد. نحوه برگزاری حراج و اوراق عرضه‌شده مطابق با جداول ذیل خواهد بود:

   


وزارت امور اقتصادی و دارایی الزامی به پذیرش کلیه پیشنهادات دریافتی یا فروش کلیه اوراق عرضه‌شده در حراج را ندارد. بانک مرکزی سفارشات دریافت شده از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌نماید تا نسبت به تعیین و اعلام سفارش‌های برنده اقدام نماید. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌زیرساخت معاملات، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی عرضه و فروخته شده نداشته و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تامین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا