Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال ایران فردا(دوشنبه) در چارچوب دور یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتسال باید به مصاف قزاقستان برود.

این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که محمد ناظم‌الشریعه و بازیکنان تیم ملی باید حسابی مراقب نقاط قوت حریف باشند. قزاقستان تا به اینجا با دریافت ۲ گل، کمترین گل خورده را در جام داشته و میانگین گل دریافتی‌اش در هر مسابقه نیم گل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی مقابل ایران تا به اینجا ۱۴ بار دروازه‌اش باز شده که متوسط ۳.۵ گل در هر مسابقه به ثبت رسیده است. ما بیشترین گل را در میان تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی دریافت کرده‌ایم.

اما نقطه قوت اصلی تیم قزاقستان بازی با پنج بازیکن است. همان اصطلاح “پاورپلی” که تیم‌ها معمولا زمانی که بازی را عقب هستند به کار می‌برند تا به تیم حریف ضربه بزنند. قزاق‌ها به یُمن داشتن گلر فوق‌العاده‌ای چون هیگیتا که کار با پای کم‌نقصی دارد، می‌توانند به خوبی پاورپلی را در زمین پیاده کنند. هیگیتا مقابل تایلند هم یک گل به ثمر رساند.

در طرف مقابل، ایران در این مسابقات در مواجهه با تیم‌هایی که پنج نفره کار می‌کنند مشکل داشته که نمونه آشکار آن تیم ملی ازبکستان بود. ازبک‌ها نیمی از گل‌هایشان به ایران را در این وضعیت به ثمر رساندند.

حالا کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران باید حسابی مراقب نقاط قوت حریف باشد؛ نقاط قوتی که دقیقا نقاط ضعف ما به حساب می‌آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال قزاقستان تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال قزاقستان محمد ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور،بهروز

کد خبر 6089243 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد