Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، با صدور پیامی، رحلت جانسوز عارف گرانمایه وعلامه ذوفنون، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش تابناک، متن پیام دکتر رضایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

فقیه وارسته، حکیم و علامه ذوفنون، عارف گرانمایه حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حسن حسن زاده آملی، پس از عمری مجاهدت در راه خدا ، درایام اربعین سالارشهیدان، به زیارت حضرت حق، نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن بزرگمرد، از مفاخر تاریخ تشیع بشمار می آید که علاوه بر تسلط بر علوم گوناگون، مراتب والای معنوی را پشت سر گذاشت و افزون بر همه این فضیلتها، همراهی و حمایت او از انقلاب اسلامی و امامین انقلاب، همواره‌ الهام بخش بود.

اینجانب ارتحال این عارف فرزانه و فقیه گرانمایه را به محضرمبارک حضرت ولی عصر (ع)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدرتقلید، حوزه های علمیه و بعموم شاگردان و دست پروردگان و ارادتمندان وعلی الخصوص به بیت شریف و عموم بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده ، از درگاه حضرت حق ،برای روح بلند آن عالم عامل، علو درجات و برای مصیبت‌دیدگان، صبر و اجر ،طلب می‌کنم.

محسن رضایی
چهارم مهرماه ۱۴۰۰

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین محسن رضایی علامه حسن زاده آملی تسلیت اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود