Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف پاسخگویی به نیاز مشترکان در زمینه استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقاء کیفیت تبادل اطلاعات به دلیل افزایش استفاده از بستر فضای مجازی، توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های مخابراتی در امیدیه در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پروژه توسعه و ارتقاء سرعت اینترنت خانگی Adsl مشترکان در این شهرستان با نصب تجهیزات فنی و جذب یک گیگابایت جدید بر بستر فیبر نوری از سمت ماهشهر و افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند با تلاش و همکاری کارشناسان متخصص حوزه دیتا انجام شد.

به گفته فلاح زاده؛ با اجرای این عملیات و ارتقاء پهنای باند تا ۲ گیگابایت شاهد افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتای مشترکان در شهرستان امیدیه هستیم و استفاده کنندگان از اینترنت adsl خانگی از سرعت قابل توجه و کیفیت بیشتری برخوردار شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: مخابرات منطقه خوزستان به منظور جلب رضایت مشترکان از خدمات و سرویس‌های مختلف مخابراتی با بهره گیری از تخصص و توان پرسنل خود برای تحقق این مهم همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت خانگی شبکه دیتا پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با آغاز برداشت محصول گندم، مسئولان کمیته امداد از افزایش ۵۰ درصدی زکات در این شهرستان خبرمی دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت