Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان یزد با بیان اینکه انتقاد رئیس مجمع نمایندگان یزد از تعلل برخی مدیران در یزد، گفت: برخی مدیران مصوباتی که خودشان قول دادند را هم انجام نمی‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی یزد که در روستای خویدک و با حضور فرماندار، شهردار، مدیران کل ادارات و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این بخش برگزار شد با اشاره به آغاز سال تحصیلی و مشکلاتی که به واسطه شیوع کرونا پیش آمده اظهار داشت: امیدواریم که هرچه سریع‌تر با واکسیناسیون عمومی بتوانیم شاهد برپایی مجدد کلاس‌های درس به صورت حضوری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات جلسه پیشین این بخش که در فروردین امسال برگزار شد اظهار داشت : بخشی از این مصوبات اجرا شده اما متاسفانه بخشی از مصوباتی که مدیران قول انجام آن را داده بودند معطل مانده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌هایی که مصوبات جلسه قبل را انجام ندادند الان اولویت اول خود را برای اجرای این مصوبات قرار دهند گفت: هیچ دلیلی نیست مصوبه‌ای که مدیر ارشد یک دستگاه در جلسه‌ای قول آن را داده انجام نشود.

رئیس مجمع نمایندگان یزد بر ضرورت اجرای دقیق قول و مصوبه‌ای که مسئولان خود را متعهد به آن می‌کنند تاکید کرد و گفت: نمی‌خواهیم در جلسات صرفاً به مردم قول بدهیم و شش ماه بعد بگوییم مشکلات وجود داشت و نتوانستیم کار کنیم بلکه همه کارها باید عملیاتی شود.

جوکار با بیان اینکه اولویت اول ما مسکن است گفت: اگر مسکن در کشور ما برطرف شود مشکلات اقتصادی مردم تا حد زیادی کمتر می‌شود و در مسائلی از جمله ازدواج جوانان هم تسهیل می‌شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمین‌های ورزشی حتما در اختیار روستاها و دهیاری ها قرار گیرد تا با ساخت اماکن ورزشی زمینه استفاده مردم روستاها به ویژه جوانان از این امکانات فراهم شود.

وی ادامه داد: الان متاسفانه سرانه ورزشی شهرستان‌های یزد از همه شهرستان‌های استان کمتر است و با این وجود همچنان از یزد به عنوان یک شهر برخوردار یاد می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان یزد ادامه داد: در مورد فضاهای آموزشی هم با مشکل بسیار جدی روبرو هستیم و همین الان در شهرستان یزد 53 مدرسه تخریبی داریم ولی در جدول سرانه فضاهای آموزشی کشور سقف فضاهای آموزشی یزد پر اعلام شده است.

چرایی تعلل در احداث موزه دفاع مقدس استان کردستانتعلل در حل مشکلات مردم از هیچکدام از مدیران استان مرکزی پذیرفتنی نیستدرخواست از دستگاه‌های نظارتی برای بررسی علل تعلل در واردات واکسن کرونا در دولت قبل

جوکار با انتقاد از نحوه توزیع اعتبار در حوزه سرانه آموزشی گفت: 39 میلیارد تومان برای ایجاد سرانه‌های آموزشی به شهرستانی داده شده که خودشان اعلام می‌کنند فضاهای آموزشی بالغ بر نیاز دارد اما در برخی دیگر از نقاط با وجود مشکلات فراوان، اعتباری در نظر گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان یزد فضاهای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

لروی سانه یکی از دو گلزن بایرن در این بازی بود و توانست در دقیقه شصت و سوم گل مساوی را با ضربه‌ای بسیار زیبا با پای چپ برای تیمش به ثمر برساند. این بازگشتی بسیار خوب برای این بازیکن بود که پس از 185 روز بار دیگر پایش به گل باز شد. آخرین باری که این بازیکن موفق به گلزنی شده بود در اکتبر ۲۰۲۳ بود. او در ۲۵ بازی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند و حالا یکی از مهم‌ترین گل‌ها را در لیگ قهرمانان وارد دروازه حریف کرد.

اما اتفاق عجیب و جالبی که رخ داد این بود که این ستاره آلمانی که چندین هفته به دلیل احساس درد و تورم در ناحیه استخوان لگن مشغول طی کردن روند درمان بود پس از گلزنی در این بازی هم نتوانست تحسین توماس توخل را به خاطر عملکرد خوبش به دست آورد.

سرمربی بایرن پس از پایان این بازی گفت: «سانه در حالی در این بازی به میدان رفت که برای شش یا هفت هفته فقط تمرینات انفرادی انجام داد. من دوست داشتم که زبان بدن بهتر و فشار قدرت بیشتری از او ببینم، خصوصا در بخشی از بازی در نیمه اول که کار برای ما کمی دشوار شده بود.»

سانه در ۱۵ دقیقه اول بازی بهترین بازیکن بایرن در زمین بود. او تنها پس از گذشت ۴۰ ثانیه از شروع مسابقه فرصت را داشت که تیمش را پیش بیندازد و در دقیقه هفتم هم شوت خوبی به سمت دروازه حریف زد. کارهای ترکیبی او با هری کین هم بسیار عالی بود.

اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه، عملکرد این بازیکن افت کرد و در آن زمان بود که رئال ناگهان قدرت بیشتری گرفت و توانست توسط وینیسیوس جونیور به گل برسد. دوخل پس از این گل بر سر او فریادی کشید و در طول بازی هم بارها و بارها به کنار زمین صدایش کرد تا اشتباهاتش را به او گوشزد کند.

با توجه به اینکه این سانه چند هفته متوالی احساس درد زیادی داشت و در چهار بازی آخر بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا غایب بود، توخل که همیشه حمایت بسیاری از این ستاره تیمش می‌کند به صراحت پس از پایان این بازی از او انتقاد کرد. این مربی آلمانی پس از پایان بازی درباره عملکرد این بازیکن گفت: «همه چیز قابل درک است چون ما او را بدون تمرین کردن و به دست آوردن ریتم بازی به زمین فرستادیم. او عملکرد تاثیرگذار در نیمه دوم داشت و توانست خودش را در ترکیب ثابت کند.»

اما به نظر می‌رسد که کریستوفر فروند، مدیر ورزشی بایرن، رضایت بیشتری از عملکرد او داشته است: «وقتی می‌بینید که او چقدر در چند هفته گذشته کم تمرین کرد و از ریتم بازی به دور بود، اینکه توانست چنین گلی به ثمر برساند برایتان جذاب‌تر می‌شود. او بازیکن کلیدی برای ما بود حالا می‌تواند روزهای خوب بیشتری را شروع کند.»

بایرن امیدوار است که سانه پس از سپری کردن ۲۵ بازی بدون گل بتواند در بازی برگشت برابر رئال مادرید هم درخششی که مقابل این تیم در بازی رفت داشت را تکرار کند و بار دیگر موفق به گلزنی شود.

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت