Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جلیلی مسئول امور بانوان اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه زندگی‌نامه شهدای آذربایجان شرقی به خصوص شهیده‌های گرانقدر این دیار برای معرفی به دانش‌آموزان در شبکه شاد تدوین و آماده شده است، هدف از اجرای این طرح را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید و جوان بیان کرد و گفت: در تلاشیم این روند با پایان هفته دفاع مقدس نیز تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی را متنوع خواند و با بیان این‌که در این برنامه‌های تلاش می‌شود شبهات حوزه دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان رفع شود، اظهار کرد: بر همین اساس همایش پیام آوران عاشورایی با حضور بانوان پیشکسوت و خواهران شهید برگزار شد و همایش دیگری با عنوان زنان، معماران ایران جدید برگزار و از ۱۲۰ پیشکسوت زن تجلیل به عمل می‌آید.

جلیلی از رونمایی سه عنوان کتاب شامل «الفبای شهادت» آثار ادبی برتر کنگره بین المللی نیمکت‌های سوخته، کتاب «همپای مردان» صحبت‌های هشت بانوی امدادگر پیشکسوت و کتاب «وداع با یاران» در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

او برگزاری برنامه شب خاطره در فضای مجازی و به صورت حضوری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی اعلام و اضافه کرد: مهمترین بخش برنامه‌های این هفته، برگزاری همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس است که به صورت ویدئو کنفرانس و استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه شاد هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود