Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:52:45 GMT

افتتاح ۲ آزمایشگاه در دانشگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۶۸۷۳

افتتاح ۲ آزمایشگاه در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ۲ آزمایشگاه جدید شامل آزمایشگاه تحقیقاتی محیط زیست و توسعه پایدار شهری و آزمایشگاه داده‌پردازی و پایش GIS هوشمند شهری به همت گروه آموزشی برنامه‌ریزی شهری در دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز  راه‌اندازی شد.

پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از این ۲ آزمایشگاه، از اهتمام جدی دانشگاه تبریز و دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی در حوزه تحقیق و پژوهش قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با اشاره به اینکه جای خالی این آزمایشگاه‌ها در حوزه برنامه‌ریزی شهری محسوس بود، گفت: وجود چنین امکاناتی برای مطالعات شهری و منطقه‌ای ضروری است.

 مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و  ساری صراف رئیس دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی هم در این بازدید گزارشی از روند ایجاد و تجهیز این دو آزمایشگاه ارائه کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح آزمایشگاه دانشگاه تبریز دانشگاه تبریز برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار