Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:39:54 GMT

کمالوند سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۰۷۸

کمالوند سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

سرمربی پیشین تراکتور تبریز هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست نهایی مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان و فراز کمالوند، عصر امروز (یکشنبه) برگزار و پس از حصول توافق کامل میان طرفین، قرارداد این مربی امضا شد.

سرمربی جدید نفت به همراه مدیرعامل این باشگاه، در تمرین امروز زردپوشان MIS شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخالفت با ادامه حضور پورموسوی در نفت مسجدسلیمان

قرارداد کمالوند با نفت مسجدسلیمان یک ساله است و هنوز دستیاران وی مشخص نشده‌اند.

پیش از این، محمود فکری و سپس سید اکبر پورموسوی هدایت نفتی‌ها را بر عهده گرفتند که هر دوی آنها، به همکاری کوتاه‌مدت خود با باشگاه پایان دادند.

محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد