Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:23:21 GMT

لفاظی نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۰۸۳

لفاظی نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) پیش از ترک سرزمین های اشغالی به مقصد نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در جمع خبرنگاران به لفاظی علیه کشورمان پرداخت.

به نوشته روزنامه هاآرتص، نفتالی بنت گفت: از ایران و فلسطین می خواهم که این جنون نسبت به اسرائیل را متوقف کنند و روی تامین نیازهای مردم خود متمرکز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام صهیونیستی افزود: ما خود را بر اساس دیگران دیدگاه دیگران تعریف نمی کنیم، نه ایران و نه فلسطینی ها. من از سران آنها می خواهم که با مردم خود تعامل کنند و دست از این جنون نسبت به دولت اسرائیل بردارند.

روزنامه تایمز آو اسرائیل نیز گزارش داده است که سخنرانی نفتالی بنت در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی قرار است تا حد زیادی روی برنامه هسته ای ایران متمرکز باشد.

وی قرار است امروز با وزیران امورخارجه بحرین و امارات متحده عربی که به تازگی روابط خود را با رژیم صهیونیستی بهبود بخشیده اند، دیدار کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین نفتالی بنت هاآرتص مقام صهیونیستی ایران اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل