Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزی که مانوئل لوکاتلی اولین گلش را برای یوونتوس به ثمر رساند، بازهم آن ها یک برد سخت دیگر کسب کردند

یوونتوس همانند هفته گذشته با نتیجه 3-2 توانست در سری آ به برتری برسد. این دومین برد فصل یوونتوس بود و تیم الگری توانست جایگاهش را در جدول کمی بهتر کند. با این حال نکته ناراحت کننده این بازی برای یووه ای ها، مصدومیت عضلانی پائولو دیبالا بود که می تواند او را برای مدت قابل توجهی دور از میادین نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصدومیت پائولو دیبالا و ترک زمین با چشم های گریان

اطلاعات بازی یوونتوس و سمپدوریا تاریخ برگزاری: یکشنبه، 4 مهر 1400 (26 سپتامبر 2021) ساعت برگزاری: 14:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانز، تورین هفته برگزاری: هفته ششم سری آ فصل 22-2021 داور: جووانی آیرولدی گلزن یوونتوس: پائولو دیبالا 11'، لئوناردو بونوچی 43'، مانوئل لوکاتلی 57' گلزنان سمپدوریا: مایا یوشیدا 44'، آنتونیو کاندروا 83' ترکیب ابتدایی یوونتوس و سمپدوریا

یوونتوس (2-4-4): پرین | کوادرادو، د لیخت، بونوچی، الکس ساندرو | کیه زا، بنتانکور، لوکاتلی، برناردسکی | دیبالا، موراتا

سمپدوریا (2-4-4): اودرو | برژینسکی، یوشیدا، کولی، مورو | کاندروا، تورزبی، اکدال، دِ پائولی | کاپوتو، کوالیارلا

شرح گل های یوونتوس و سمپدوریا

یوونتوس 1-0 سمپدوریا؛ پائولو دیبالا 11': پس از سانتر ساندرو و برگشت توپ، مانوئل لوکاتلی از پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شوت زنی شد اما شوت او بلوکه شد و برگشت. لوکاتلی توپ را در عرض به دیبالا پاس داد و این مهاجم آرژانتینی با یک شوت زمینی زیبا از پشت محوطه، دروازه سمپدوریا را گشود.

یوونتوس 2-0 سمپدوریا؛ لئوناردو بونوچی 43': فدریکو کیه زا پس از ورود به محوطه جریمه، شوت زد که ضربه او به دست مدافع حریف خورد. داور برای یوونتوس پنالتی گرفت و لئوناردو بونوچی  با ضربه ای زمینی توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد. 

یوونتوس 2-1 سمپدوریا؛ مایا یوشیدا 44': سانتر دقیق آنتونیو کاندروا پس از یک کرنر کوتاه، با ضربه سر دقیقه مایا یوشیدا همراه شد و کاری از پرین بر نیامد. بونوچی به خوبی مدافع ژاپنی سمپدوریا را یارگیری نکرده بود.

یوونتوس 3-1 سمپدوریا؛ مانوئل لوکاتلی 57': پس از تک روی فدریکو کیه زا در محوطه جریمه و ناتوانی در شوت زدن، مدافعان سمپدوریا توپ را در اختیار گرفتند اما آن را سریعا لو دادند. توپ ربایی کولوسفسکی و پاس به بیرون او باعث شد لوکاتلی به راحتی دروازه را باز کند. 

یوونتوس 3-2 سمپدوریا؛ آنتونیو کاندروا 83'

نمرات بازیکنان یوونتوس و سمپدوریا / هواسکورد مانوئل لوکاتلی با یک گل و یک پاس گل، بهترین بازیکن زمین بود آمار بازی یوونتوس و سمپدوریا / فوت موب xG خوب یوونتوس در این بازی نشان می دهد مهاجمان این تیم خیلی با دقت نبوده اند جدول سری آ یوونتوس فعلا در رده نهم جدول ویدیوی خلاصه بازی یوونتوس و سمپدوریا

اضافه می شود

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرزاد مجیدی مربی استقلال شد! تمسخر کریستیانو رونالدو توسط هواداران استون ویلا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد / فیلم خانه اجاره ای لیونل مسی در پاریس با 20 هزار یورو در ماه واکنش زیبای امیر عابدزاده در دیدار مقابل لاس پالماس / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوونتوس و سمپدوریا مانوئل لوکاتلی پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24