Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در حاشیه حضور در بیت علامه حسن زاده آملی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از رهبری معظم انقلاب تشکر و قدرانی می‌کنم که همواره لطف ایشان شامل حال مردم مازندران بوده و هست.

وی، در تشریح شخصیت علمی و دینی و فقی علامه حسن زاده آملی گفت، همه علما، اندیشمندان، دانشگاهیان در برابر مقام علمی حسن زاده آمل خاضع بودند و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد، علامه حسن زاده آملی در مقام‌های اخلاقی، عرفانی، سلوک، ولایی و دلدادگی به مقام معظم رهبری و امام راحل وانقلاب اسلامی نمونه جامع و کاملی بودند.

آیندگان متوجه شخصیت بزرگ علامه خواهند شد

آیت الله محمدی لائئیی ادامه داد، متأسفانه مردم ولایتمدار مازندران، ایران اسلامی وجهان اسلام شخصیت بسیار بزرگی را از دست دادند که قطعاً آیندگان بهتر متوجه خواهند شد.

وی افزود: علامه حسن زاده آملی با انتشار ده‌ها اثر نفیس و باارزش در بخش‌های مختلف و تربیت هزاران شاگرد، خدمات شایان توجهی در راستای نشر و انتقال مباحث دینی به جامعه داشتند و انتظار است که جامعه اسلامی ما و نسل‌های آینده بیشتر از خدمات این عالم فرزانه بهره مند شوند.

علامه حسن حسن‌زاده آملی دانشمند برجسته و عالم شاخص دینی ساعت ۲۲ شنبه بر اثر نارسایی قلبی در سن ۹۳ سالگی در بیمارستان امام رضا (ع) آمل درگذشت.

پیکر مطهر حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه پنجم مهر مصادف با اربعین حسینی در این شهرستان تشییع می‌شود.

کد خبر 5314154

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علامه حسن زاده آملی امام جمعه ساری هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1400 بوشهر ایلام بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی مرز مهران علامه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)