Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در پیامی درگذشت عارف و فیلسوف برجسته و کم‌نظیر، علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، متن پیام آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملایکه الاتخافوا و لا تحزنوا

ارتحال حضرت علامه، آیت الله آقای حسن‌زاده آملی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علامه فقید مرحوم آیت‌الله حسن‌زاده آملی، عارف و فیلسوف برجسته و کم‌نظیر عصر ما و از سرمایه‌ها و افتخارات گرانبهای جهان اسلام بودند که عمر باسعادت و پربرکت خویش را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اسلام و معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت سلام‌الله علیهم اجمعین صرف نمودند و پس از عمری مجاهدت و بر جای گذاردن آثار متنوع گرانبها و ماندگار علمی و توحیدی و تربیت شاگردان بسیار، به لقاءالله پیوستند.

ایشان از زمره آن اولیای الهی بودند که بهجت اتصال به مبداء نور، دنیا را در مقابل دیدگانشان کوچک کرده بود. راز پرداختن به معرفت شهودی نفس و آشناساختن تشنگان معارف الهی با این حقیقت عظیم نیز همین بوده است.

اهل‌الله با گفتن ربناالله با تمام وجود و استقامت در این راه، محل نزول ملایکه و بشارت‌های آنان می‌گردند: طوبی لهم ثم طوبی لهم.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، جهان اسلام، ملت شریف ایران خصوصاً مردم شهیدپرور خطه مازندران و دارالمومنین شهرستان آمل، ارادتمندان، شاگردان و بستگان خصوصاً بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم. برچسب ها: آملی لاریجانی ، حسن زاده آملی ، پیام تسلیت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آملی لاریجانی حسن زاده آملی پیام تسلیت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی