Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:36:50 GMT

۱۳۲ هزار نفر دُز واکسن کرونا در قرچک تزریق شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۳۵۶

۱۳۲ هزار نفر دُز واکسن کرونا در قرچک تزریق شد

بهمن خطیبی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای اجرای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا تا کنون، ۱۳۲ هزار و ۵۵۰ نفر دُز واکسن به گروه‌های هدف شهرستان تزریق شده که از این تعداد، ۱۰۲ هزار و ۵۱۰ نفر دُز نوبت اول و ۳۰ هزار و ۴۰ نفر دُز دوم را دریافت کردند.
وی گفت: جامعه هدف شهرستان قرچک شامل ۱۹۵ هزار نفر است که ۱۰۲ هزار و ۵۱۹ نفر از این افراد دُز اول را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با اجرای طرح جهادی تزریق واکسیناسیون کرونا که قرار است طی ۱۰ روز اجرا شود، بیش از ۵۴ درصد از جامعه هدف واکسینه شدند که تلاش می‌شود طی هشت روز آینده، کل افراد واجد شرایط، حداقل دُز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.
خطیبی اظهار داشت: با افزایش پایگاه‌های تجمیعی شهرستان به ۴ مرکز واکسیناسیون و افزایش ساعات فعالیت، هم اکنون روزانه ۷ هزار دُز واکسن کرونا در قرچک تزریق می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت افراد در کارخانجات و شهرک صنعتی قرچک، با همکاری سپاه پاسداران و شبکه بهداشت، ۲ پایگاه واکسیناسیون سیار در سطح شهرستان فعال شده و افراد را در برابر بیماری کرونا واکسینه می‌کنند.
قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها بهمن خطیبی طرح واکسیناسیون کرونا ورامین قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهمن خطیبی طرح واکسیناسیون کرونا ورامین بهمن خطیبی طرح واکسیناسیون کرونا ورامین قرچک نفر د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!