Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات سرمایه گذاری گردشگری گفت:«با هدف بومی‌سازی و انطباق خدمات هتل‌های فرودگاهی امام خمینی با میهمان نوازی ایرانی و عدم وابستگی به یک برند خارجی، نشان هتل‌های فرودگاهی امام‌خمینی(ره) به "رکسان" (REXAN) تغییر کرد. 
سمانه یوسفی افزود:«ایده تغییر برند هتل های فرودگاهی از نشان بین‌المللی اکور به یک برند ایرانی از ابتدای آغاز به کار این هتل مطرح بوده، اما به صورت عملیاتی از سال ۹۸ پس از طراحی هویت برند ایرانی رکسان و اتمام طراحی اجزای دیگر برند، کار برای پیاده‌سازی و انطباق استانداردهای برند دو هتل فرودگاهی از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او گفت: «هتل‌های فرودگاهی در همه جای دنیا هتل‌هایی با سرویسی بدون انعطاف، مختصر و سریع مخصوص مسافرانی است که پرواز آنها دچار تاخیر و کنسلی شده و یا به دلایلی اعم از دوری محل اسکان آنها از فرودگاه محل پروازشان، بهترین گزینه برای اقامت‌های کوتاه مدت قبل یا بعد از پرواز است. اما این هتل های فرودگاهی به دلیل محل قرارگیری اولین امکان اقامتی برای مسافران در درگاه ورودی و خروجی کشور است، خدمات دیگری نیز برای گذراندن زمانی به مراتب بیشتر برای انواع گردشگران ورودی اعم از گردشگران سلامت، تیم‌های ورزشی و حتی کمپ‌های آموزشی و... درنظر گرفته شده است.»

کد خبر 1558558

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هتل های فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • آیا می شناسیدش؟
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد