Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق استقلال به انتخاب سردار آجرلو به عنوان مدیر جدید این باشگاه دید مثبتی دارد و شاید با نوعی خوشبینی و برای تزریق انگیزه، به آینده استقلال امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال و معاون سابق سازمان تربیت بدنی، یکی از افرادی است که همواره دغدغه مدیریت کارآمد در فوتبال را داشته و به همین دلیل در سالیان اخیر از منتقدان وضع موجود در باشگاه استقلال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشتیانی انتخاب مصطفی آجرلو را به فال نیک گرفته اما توصیه‌های مهمی هم به مدیرعامل جدید آبی‌ها دارد.

*به شخصه امیدوار هستم آجرلو در این سمت موفق باشد. او با شرایط فوتبال آشنایی دارند و نکته مهم این است که  ایشان با شناخت وضع موجود استقلال، این عنوان را پذیرفته‌اند و امیدوارم مشکلات را حل کنند تا دل علاقه‌مندان به این تیم شاد شود و آنها آرامش روحی پیدا کنند چرا که چندین سال است که استقلال اسیر تنش‌های رنگی شده و طرفداران این تیم آرامشی تجربه نکرده‌اند.

*کار کردن در باشگاه بزرگی مثل استقلال قطعا پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد ولی واقعیت این است که مشکلات مهم استقلال از اوایل دهه ۹۰ شروع شد. استقلالی که با ۱۸ نفر اداره می‌شد، حالا چیزی در حدود ۶۰ کارمند دارد. شاید کمتر کسی به این موضوع بپردازد اما این هزینه‌ها برای باشگاه کاملا سر بار است. از آن زمانی که ما در باشگاه بودیم، چه اتفاقاتی رخ داده که تعداد کارمندان و حقوق بگیران استقلال تا این اندازه زیاد شده است؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیررضا واعظ آشتیانی استقلال مصطفی آجرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه