Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@08:31:01 GMT

فیلم| ادامه فوران آتش فشان در جزیره «لاپالما» اسپانیا

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۴۹۶

‍‍‍‍‍‍

ادامه فوران آتشفشان در جزیره لاپالما در اسپانیا موجب شده تا تمامی پرواز‌های این جزیره لغو شود.

خبرگزاری میزان – فوران آتشفشان در جزیره «لاپالما» واقع در جزایر قناری اسپانیا که از هفته پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

به گزارش گاردین، در حال حاضر ۳ شهر در پی این فوران گسترده تخلیه شده‎اند و به ساکنان آن‌ها هشدار داده شده که به دلیل وارد شدن این فوران آتشفشانی به مرحله انفجاری، قادر به بازگشت به منازل خود نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فوران آتشفشان در جزیره «لاپالما»ف از روز یکشنبه ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور)، آغاز شده و اکنون موجب ایجاد توده‌ای گسترده از دود و خاکستر بر فراز آسمان این جزیره شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: فیلم| فوران آتشفشان در جزایر قناری هزاران نفر را آواره کرد فیلم| فوران آتشفشان در کنگو؛ هزاران نفر پا به فرار گذاشتند

این نخستین فوران آتشفشان در جزیره «لاپالما» از سال ۱۹۷۱ تاکنون به شمار می‌رود و بیش از ۷ هزار نفر مجبور به ترک منازل خود شده‎اند.

به دلیل برخاستن حجم گسترده‌ای از خاکستر و دود به آسمان، تمامی پرواز‌های جزیره «لاپالما» نیز لغو شده‎اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مقام‎های فرودگاه «لاپالما» می‌گویند که به دلیل حجم گسترده دود و خاکستر، امکان انجام پرواز از فرودگاه این جزیره وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل آتشفشان اسپانیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتشفشان حوادث بین الملل آتشفشان اسپانیا فوران آتشفشان در جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن

در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی پروژه‌ها از خاک جزیره هرمز و بوموسی استفاده می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دیروز شرکت عمران پرند تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و پروژه‌های مشارکتی این شهر برگزار کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران پرند در حال حاضر 33 هزار و 300 واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و اولین سری واحدها در صورت تامین زیرساخت‌های آب، برق و فاضلاب تابستان امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

همچنین 6800 واحد مسکن مشارکتی در حال ساخت بوده که قرار است حدود 2 هزار واحد دیگر به این نوع ساخت و ساز که زمین آنرا دولت تامین می‌کند، اضافه شود. در یکی از این پروژه‌ها که ساختمان‌های دو طبقه در حال ساخت است هزینه تمام شده هر مترمربع حدود 18 میلیون تومان است.

این واحدها که از وام 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن استفاده می‌کنند در زمان حاضر با قیمت حدود متر 45 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

به گفته یکی از دست‌اندرکاران این پروژه‌ها، از خاک جزیره هرمز و بوموسی برای ساخت برخی واحدهای مسکونی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • چرا نمی‌توانیم همه زباله‌های‌مان را داخل آتشفشان‌ها بسوزانیم؟
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • ویدیو/ گِل‌فشان قارنیارق؛ قلب تپنده طبیعت گلستان
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق