Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه بهترین روش برای کارکردن و همکاری با ایران رعایت اصل احترام متقابل است، تصریح کرد: ملت ایران زیر بار زور نمی‌روند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس در تهران، استقلال و آزادی را شعار اصلی مردم ایران خواند و تاکید کرد: کشور ما حقیقتاً مستقل است و استقلال ما ادعایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با توجه به آشنایی خوبی که به زبان فارسی دارید، باید مفهوم واقعی این کلمات در ایران را برای دولتمردان خود تبیین کنید.

رئیسی تاکید کرد: روح استقلال و آزادی خواهی در وجود ملت ایران است و هروقت احساس کنند که کشورهای دیگر زورگویی می‌کند، زیر بار زور نمی‌روند و عکس‌ العمل نشان می‌دهند.

ببینید: عکس/ تقدیم استوار نامه سفیر جدید انگلیس به رئیسی

رئیس جمهور با بیان اینکه بهترین روش برای کارکردن و همکاری با ایران رعایت اصل احترام متقابل است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی هیچ حرف نادرست و برخلاف حق را نمی‌پذیرد و اروپا و غرب بر اساس تجربیات خود باید به ایران به عنوان یک کشور مستقل نگاه کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه امروز حقوق بشر به یک حربه سیاسی برای ضربه زدن به کشورها تبدیل شده است خاطرنشان کرد: ما خود را موظف می‌دانیم به حقوق انسان بر اساس باورها و اعتقادات دینی احترام بگذاریم و شما می‌دانید خیلی از مدعیان حقوق بشر، چه رفتاری با ملت خود دارند.

رئیس جمهور خطاب به سفیر جدید انگلیس در تهران، گفت: حقایقی را که در ایران مشاهده می‌کنید به درستی و واقعی به کشور خود منعکس و منتقل کنید.

"سایمون شرکلیف" سفیر جدید انگلیس در تهران نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به آیت الله رئیسی، با بیان اینکه برای دومین بار و بعد از ۲۰ سال در مأموریتی جدید به عنوان سفیر به تهران سفر کرده است، گفت: تجربه و شناخت خوبی از ایران دارم و هدف اصلی من تلاش برای بهبود روابط دو کشور با نگاهی مثبت و سازنده است.

شرکلیف با اشاره به تاریخ روابط انگلیس و ایران ابراز امیدواری کرد که دوره جدیدی از روابط بین دو کشور ایجاد شود و برای تحقق این هدف نقش خود را به خوبی ایفا کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی ایران انگلیس اروپا جمهوری اسلامی ایران سفیر جدید انگلیس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد