Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره کودایی پیروزی تیم ملی ایران مقابل اردن را به مادرش تقدیم کرد

به گزارش طرفداری، زهره کودایی دروازه بان تیم ملی بانوان ایران، با عملکرد درخشانش مقابل اردن، باعث شد تیم ملی بانوان کشورمان برای اولین بار به جام ملت های آسیا صعود کند.

گفتگوی زهره کودایی با میزان را می خوانید:

تیم ملی بانوان برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کرد، چه احساسی دارید؟

به خاطر اینکه توانستیم حداقل نصف حق‌مان را از فوتبال بگیریم، خیلی احساس غرور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر بعد از پیروزی مقابل اردن مردم توجه خوبی به زحمات تیم ملی و هم تیمی‌هایم داشتند. در این میان به عملکرد من هم توجه زیادی شد. این موضوع به خاطر خواست خدا بوده و تلاشی که در تمرینات داشتم و دعای خیر همه به ویژه مادرم.

در مورد مهار دو ضربه پنالتی هم صحبت کنید.

مهار ضربات پنالتی، ابتدا خواست خدا بود و بعد به خاطر تلاشی که در تمرینات داشتم. همچنین دعای خیر مردم ایران به ویژه مادرم. وقتی پنالتی‌ها را مهار کردم احساس غرور داشتم.

انصافاً توجه زیادی به زحمات تیم ملی بانوان ایران و صعودشان شد.

خدارا شکر تیم ملی توانست با یکدلی این نتایج را بگیرد و انرژی مثبتی که از هموطنانمان دریافت کردیم در عملکرد ما خیلی موثر بود. 

پیش‌بینی‌ شما از نتایج آتی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چیست؟

بازی فوتبال غیرقابل پیش بینی است؛ اما باتلاشی که بازیکنان، کادرفنی و عوامل فدراسیون دارند، می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و دوباره دل مردم را شاد کنیم.

حین ضربات پنالتی و دریافت آنها مادر شما اشک ریخت و کلی احساسات به خرج داد.

همیشه دعای خیر مادرم همراهم بوده است و دست‌شان را می‎بوسم؛ این پیروزی را به مادر عزیزم تقدیم می‌کنم. وقتی پنالتی‌ها را مهار کردم احساس غرور کردم.

صحبت پایانی؟

از مردم کشورم و همچنین کسانی که برای موفقیت تیم ملی بانوان ایران دعا کردند تا ما بتوانیم در این برهه حساس بهترین نتیجه را کسب کنیم و شرمنده‌شان نشویم، تشکر می‌کنم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرزاد مجیدی مربی استقلال شد! تمسخر کریستیانو رونالدو توسط هواداران استون ویلا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد / فیلم خانه اجاره ای لیونل مسی در پاریس با 20 هزار یورو در ماه واکنش زیبای امیر عابدزاده در دیدار مقابل لاس پالماس / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بانوان مقابل اردن احساس غرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!