Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی دلاوری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بستری موقت ۱۱۰ بیمار در مرکزهای درمانی منطقه کاشان، افزود: پنج بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه فوت کردند که از این تعداد سه زن ۴۳، ۶۲ و ۶۹ ساله و یک مرد ۷۴ ساله در مرکزهای درمانی کاشان و یک مرد ۹۵ ساله اهل آران  و بیدگل جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ثبت ۱۷۶مورد جدید به ۴۸ هزار و ۵۶۰ نفر رسید، ادامه داد: ۴۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مرکزهای درمانی این منطقه بستری هستند که از این تعداد، ۳۲۳ بیمار در کاشان و ۹۸ نفر در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به بستری موقت ۱۴ بیمار جدید از ۲۴ ساعت گذشته در مرکزهای درمانی این منطقه تصریح کرد: هشت بیمار در کاشان و ۶ نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

وی شمار بیماران کووید ۱۹ بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مرکزهای درمانی منطقه کاشان را ۶۵ نفر اعلام و اضافه کرد: ۵۷ نفر از بیماران در کاشان و هشت نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

دلاوری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۳۷ بیمار با سن ۲۵ تا ۹۰سال در مرکزهای درمانی کاشان و ۱۵ نفر با سن چهار تا ۸۴ سال در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به مراجعه ۴۲۴ نفر به کلینیک‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: پنج هزار و  ۷۱۸ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مرکزهای ریفرال (زیر مجموعه) دانشگاه است.

تزریق ۲۸۵ هزار و ۱۶۷ دُز واکسن کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تزریق ۲۸۵ هزار و ۱۶۷ دُز واکسن کرونا از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: ۱۹۶ هزار  و ۷۳۸ دز از این تعداد مربوط به نوبت نخست و ۸۸ هزار و ۴۲۹ دز مربوط به نوبت دوم بوده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل در برهه کنونی نارنجی است.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

ویروس کرونا (COVID-۱۹) اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌ برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد؛ این ویروس در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توصیه‌ شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 کاشان آران وبیدگل پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 کاشان ویروس کرونا واکسن کووید 19 کاشان آران وبیدگل دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان و آران و بیدگل مرکزهای درمانی آران و بیدگل ۲۴ ساعت گذشته ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ عبدالله زاده فرمانده بسیج کارگری آران و بیدگل در این مراسم شهدا در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و میهن عزیزمان از جان و دل گذشتند و اکنون وظیفه ماست تا در هر مسئولیتی که هستیم با الگو برداری از ایشان در مسیر درست گام برداریم لذا در اولین روز هفته کار و کارگر در مزار مطهر شهدای گرانقدر حضور یافتیم تا با آنان تجدید میثاق داشته باشیم.


آران و بیدگل حدود ۸۵۰ شهید در دوران مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد