Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در پیام خود نوشته است که ارتحال ملکوتی علّامه مجاهد، عالم فرزانه و فقیه متالّه، آیت‌الله حسن‌زاده آملی (رحمة الله تعالی علیه) موجب تاثر شدید و تالّم خاطر اینجانبان و مردم عالم‌دوست ایران اسلامی و استان عالم‌خیز مازندران، بویژه شهر هزارسنگر آمل شده‌است،
نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامش حضرت علامه حسن زاده آملی را  شخصیتی جامع معقول و منقول و علامه‌ای ذوفنون و مهم تر آنکه وارسته، مهذّب، پارسا و به تمام معنا اخلاقی و معنوی و به تائید مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، دارای مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی تویف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی لائینی گفت: سیره علمی و عملی و سلوک انقلابی ایشان و ده‌ها اثر علمی و هزاران شاگرد که در مکتب او تربیت شده‌اند، صدقات جاریه او و بهترین چراغ راه برای آیندگان است.
وی این مصیبت بزرگ را به محضر شریف حضرت صاحب الأمر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب فرزانه‌اش مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و حوزه‌های علمیه و عموم مردم ولایت‌مدار و قدرشناس کشور، استان مازندران و شهرستان ولایی آمل و همچنین به فرزندان، بازماندگان و ارادتمندان به این شخصیت به خدا پیوسته، تسلیت گفت .

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان این پیام از خدواند برای همگان صبر و اجر  و علو درجات و حشر با صاحب اربعین که تشییع پیکر مطهر این عالم ربانی در این روز با عظمت برگزار می گردد، برای آن عزیز سفر کرده خواستار شد.

علامه حسن زاده آملی در سن ۹۳ سالگی و پس از یک دوره سخت بیماری شنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۰ دیده ار جهان فروبست. علت فوت علامه از سوی مسئولان درمانی عارضه قلبی ناشی از کهولت سن اعلام شده است.

حسن‌زاده آملی در اواخر سال ۱۳۰۷ هجری خورشیدی در روستای « ایرا » بخش لاریجان از توابع شهرستان آمل متولد شد. او در ۶ سالگی خواندن و نوشتن را در مکتب‌خانه آموخت و در سال ۱۳۲۳ دروس حوزوی را آغاز کرد.

برچسب‌ها ساری مازندران آیت الله العظمی حسن زاده آملی نماینده ولی فقیه مازندران پروندهٔ خبری وداع ایران با عالم ربانی و سالک توحیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران آیت الله العظمی حسن زاده آملی ساری مازندران آیت الله العظمی حسن زاده آملی نماینده ولی فقیه مازندران نماینده ولی فقیه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • چرا اوضاع مالی اهل علم خوب نیست؟
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست