Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه  منتشره روز یکشنبه انجمن علمی مدیریت دولتی ایران با اشاره به انتقاداتی که نسبت به وجهه علمی مقالات مقیمی شده است به دفاع از وی پرداخته و نوشته است: منتقدین را می‌توان در دو گروه تقسیم بندی کرد،گروهی معاند نظام و اسلام هستند که تکلیفشان معلوم است و گروهی دیگر از اندیشمندان هستند که دغدغه علم دارند ولی نیازمند اطلاع رسانی از واقعیت‌های علمی (مقیمی) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انجمن مذکور از سید محمد مقیمی به عنوان عضو فعال، اندیشمند و متفکر یاد کرده و خود را موظف به اعلام نکاتی برای گروه دوم منتقدان و ملت دانسته و آورده است: در روش شناسی علمی یکی از روش‌های توسعه علم و نظریه پردازی بومی، بکارگیری روش مطالعه موردی Case Study است. با مراجعه به نوشته‌های سید محمد مقیمی (استاد تمام رشته مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی گروه مدیریت دولتی) در کتب و مقالات مختلف، ملاحظه خواهید کرد که برای تبیین مباحث علمی مدیریت از مورد کاوی های مختلف داخلی و خارجی استفاده شده است. فقط در مجموعه کتب بحران شناسی از مطالعه موردی درباره کالین پاول وزیر دفاع اسبق آمریکا، چرچیل نخست وزیر انگلیس در بحران جنگ جهانی دوم و بسیاری از افراد خارجی که به مدیریت بحران مرتبط بوده اند، پرداخته شده است. به عنوان نمونه محققان غربی، نحوه مدیریت این افراد را به مثابه قهرمان ملی، نظریه پردازی کرده‌اند. از آنجا که بر این باوریم ما هم باید از تجربه موفق آنها استفاده کنیم، لذا در کتب و مقالات ایشان از این مورد کاوی ها استفاده شده است.

در ادامه نوشته شده است: چطور می شود که بهره گیری از تجربه‌های غربی امری پسندیده است و پرداختن به الگوهای بومی همانند شهید بزرگوار سردار سلیمانی، افتخار ما دانشگاهیان شهید چمران، مایه فخر و غرور ملی ما سردار حاجی زاده و .... امری ناپسند و مذموم.

در بخش دیگری از متن انجمن علمی مدیریت دولتی از انبوه مقالات منتشره با موضوع شهید قاسم سلیمانی به زبان انگلیسی و توسط نویسندگان غربی یاد شده و آمده است:  ولی چطور است محققان بومی که می توانند روایت کاملتری از این شخصیت بین المللی داشته باشند، مجاز نیستند که به این عرصه ورود کنند و اگر یادداشت و مقاله‌ای  در این زمینه بنگارند، افرادی غیر علمی و فاقد تخصص بشمار می آیند. فقط کمی بصیرت نیاز است که درک نمود نتیجه چنین تفکری، خودباختگی، بی هویتی و عقب ماندگی ذهنی خواهد بود.

در متن بیانیه نوشته شده که مقیمی در حوزه‌های های مختلف مدیریت در عرصه کارآفرینی، مدیریت دولتی، مدیریت اسلامی  با بیش از یک هزار و 170 استناد و رتبه هشتم دنیا در حوزه مدیریت اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایرنا،  سید محمد مقیمی متولد ۱۳۵۰ عضو هیات علمی و استاد تمام رشته مدیریت دولتی دانشگاه تهران است که معاونت آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور (از سال ۱۳۹۵ تاکنون)، معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲)، ریاست کمیسیون مشورتی علوم انسانی دانشگاه تهران و عضویت در هیات منتخب دانشگاه تهران (از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)، ریاست هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم (از سال ۱۳ ۹ ۳ تا ۱۳۹۵)، ریاست کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان قم (از سال ۱۳ ۹۴ تا ۱۳۹۵)، ریاست پردیس فارابی دانشگاه تهران (از سال ۱۳ ۹۱ تا ۱۳۹۵)، عضویت شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی (از سال ۱۳۹۶ تاکنون)، عضویت هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه تهران (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲) را در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب‌ها پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشجو دانشگاه دیوان محاسبات کشور دانشگاه تهران سید ‌محمد مقیمی پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشجو دانشگاه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشجو دانشگاه دیوان محاسبات کشور دانشگاه تهران سید محمد مقیمی دانشگاه تهران مدیریت دولتی محمد مقیمی تا ۱۳۹۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول

قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو در بازار آزاد امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته به شرح زیر است؛

خودرو قیمت به تومان
پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲ ۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۳ ۶۸۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۷۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ ۱،۰۴۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰
تارا اتوماتیک v2 مدل ۱۴۰۳ ۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰
تارا دنده ای v1 مدل ۱۴۰۲ ۸۲۵،۰۰۰،۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ۱۴۰۳ ۶۴۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آبشنال مدل ۱۴۰۳ ۹۸۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۲ ۸۴۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس۶ دنده توربو چهار ایربک ۱۴۰۲ ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ ۸۳۰،۰۰۰،۰۰۰
اطلس G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۵۹۵،۰۰۰،۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ ۳۴۶،۰۰۰،۰۰۰
ساینا s دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۵۵،۰۰۰،۰۰۰
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ ۳۹۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ ۴۰۲،۰۰۰،۰۰۰
شاهین G مدل ( ۱۴۰۳)اتومات

۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ ۴۳۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱ ۵۷۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

مدل خودرو قیمت به تومان
رنو کولیوس ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تالیسمان E3 مدل ۲۰۱۸ ۵،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سونت ۱.۵ لیتر ۲۰۲۳ ۳،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا۲k۵لیتر

۵،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ ۵،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۳۹۸ سایپا ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای النترا ۱.۶ لیتر مدل ۲۰۲۳ ۳،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix45)۴ سیلندر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۶،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای توسان (ix35) ۲ لیتر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید مدل ۲۰۱۷

۱۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی