Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-28@00:29:32 GMT

طرز تهیه پنکیک

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۸۲۲۴

طرز تهیه پنکیک

 

طرز تهیه پنکیک ساده

پنکیک یک نوع کیک ساده و فوری است که محبوبیت بسیار زیادی در کل دنیا دارد به طوری که در سراسر دنیا می توانید آن را بیابید. پنکیک این کیک خوشمزه را می توانید خیلی سریع برای وعده های صبحانه یا عصرانه تهیه کنید و به همراه انواع مربا سرو کنید. در واقع پنکیک ها یک نوع کیک تخت و نازک هستند که داخل تابه پخته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنکیک ها بیشتر در وعده صبحانه یا عصرانه سرو می شوند، شاید برای شما جالب باشد در بریتانیا یک روز به عنوان روز پنکیک نامگذاری شده است که تقریبا ۴۰ روز بعد از عید پاک است. شما می توانید پنکیک ها را در طعم و مزه های مختلف با پوره میوه ها تهیه کنید.

با مقدار موادی که در این دستور شیرینی پزی قرار گرفته است می توانید ۸ عدد پنکیک تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری پن کیک تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه پنکیک ساده خانگی با پارسی دی همراه باشید

 

طرز تهیه پنکیک شکلاتی

بعضی وقت‌ها که ایده یک صبحانه متفاوت به سرمان می‌زند، پنکیک شکلاتی گزینه‌ای بسیار خوشمزه و مناسب است. چون طرز تهیه بسیار راحتی دارد و ۱۰ دقیقه قبل وعده صبحانه می‌توانید پنکیک شکلاتی داغ و تازه را آماده و میل کنید. با طرز تهیه پنکیک شکلاتی در وبسایت پارسی دی با ما همراه باشید.

 

طرز تهیه پنکیک پف دار

پنکیک یکی از شیرینی های خانگی خوشمزه است که به ساده ترین روش در منزل تهیه می شود. پنکیک هم به صورت شیرینی و دسر تهیه می شود و هم به عنوان یک صبحانه کامل، پنکیک ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند از جمله: پنکیک شکلاتی، پنکیک مغز دار، پنکیک ساده و.... در بخش آشپزی از وب سایت سلام دنیا قصد داریم تا طرز تهیه پنکیک پف دار شکلاتی را به شما آموزش دهیم.

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: طرز تهیه پنکیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش

هر روز تعداد بیشتری از زائران خانه خدا وارد سرزمین عربستان می‌شوند و سعودی‌ها از تکنولوژی‌ها و امکاناتی که برای مسافران خود فراهم کرده‌اند گزارش می‌دهند؛ با این حال تا همین ۷۰ سال قبل، مراسم حج شکل دیگری داشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در آن روزها سفر هوایی تجاری هنوز در مراحل اولیه خود بود و به اندازه امروز در دسترس نبود، بنابراین، بسیاری از زائران از طریق قایق یا کشتی به مکه سفر می‌کردند. کسانی که توانایی مالی داشتند، سفر خود را با هواپیماهای کوچک از کشورهای مجاور آغاز می‌کردند.

با این حال، مناظر داخلی عربستان با آنچه امروز از خود نمایش می‌دهد بسیار متفاوت بود، این‌ها تصاویری از حج شهریور ماه ۱۳۳۲ هجری شمسی است که در مجله قدیمی نشنال جئوگرافیک منتشر شده است:

حاجیان متمول با هواپیما وارد عربستان می‌شدند

کشتی وسیله‌ای رایج برای سفر به مکه بود

اکثر مردم اما از اتوبوس استفاده می‌کردند

شهر مکه در سال ۱۳۳۲ شمسی هم رونق خاص خود را داشته است

خیابان‌های شهر در طول مراسم حج همیشه شلوغ بودند

ورودی حرم مقدس متاثر از معماری عثمانی بود

محوطه حرم در آن ایام تنها از کعبه و منطقه مطاف تشکیل شده بود

در آن ایام حاجیان می‌توانستند وارد کعبه شوند

مطاف آنقدر شلوغ نبود که زائران به دشواری بیفتند

بازارهای اطراف حرم هم بسیار ساده بودند

روشنده‌ها برای در امان ماندن از آفتاب چتر داشتند

جمرات ستون‌های کوچکی بودند که به عنوان نماد شیطان سنگسار می‌شدند

حاجیان برای انتخاب قربانیان روز عید خود به صحرا می‌رفتند

در صحرای عرفات چادرهایی ساده و در کنار کوه عرفه برپا می‌شد.

نماز در میان کاروان‌های مقیم صحرا برگزار می‌شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • رزرو هتل در آمستردام
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب