Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:14:46 GMT

تداعی فضای اربعین با نصب عکس‌ در خیابان سمیه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۸۴۶۲

تداعی فضای اربعین با نصب عکس‌ در خیابان سمیه

«خیابان روز چهلم» شامل مجموعه‌ای از عکس‌های عکاسان ایرانی و عراقی با هدف تداعی فضای اربعین است که در طرفین خیابان سمیه و ورودی پل حافظ راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در این رویداد از آثار احمد الحسینی، سامر الازهاری، علی عبدالستار، غثان الیاسری، هادی هیربدوش، مجتبی حیدری، عبدالمجید قوامی، روح‌الله خسروی‌نژاد و شهره بهرامی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موکب هیئت فاطمیون حوزه هنری نیز در میانه آثار نصب شده در این رویداد به پذیرایی از رهگذران می‌پردازد. این موکب با حضور و خادمی برخی از کارکنان، هنرمندان و مدیران حوزه هنری برپا شده است.


با توجه به تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، «خیابان روز چهلم» علاوه بر عکس‌هایی با موضوع اربعین، میزبان پرتره‌هایی از شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم نیز است.


علاقه‌مندان برای تماشای این تصاویر و پذیرایی در موکب هیئت فاطمیون می‌توانند تا پایان روز اربعین به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند