Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در محل وزارت کشور برگزار شد، مقدمات و زمینه‌سازی‌های لازم برای بازگشت زوار حسینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدی‌فر گفت: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط درخصوص بازگشت زوار از مرز مهران آمادگی‌شان را در ارائه خدمات مختلف بهداشتی، تغذیه و حمل و نقل اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص افزود: پیش‌بینی ستاد مرکزی اربعین حسینی بر این است که بازگشت زائرین حسینی از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و در همین خصوص تلاش بر این است که با آمادگی کامل از زائرین حسینی در مرز مهران پذیرایی و در صحت و سلامتی وارد استان ها و شهرهای خود شوند.

محمدی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پروازهای هوایی اشاره کرد و گفت: امشب پروازهای هوایی به پایان می رسد و کلیه زائرین به صورت هوایی وارد شهرهای مقدس نجف و کربلا می‌شوند.

کد خبر 629102 برچسب‌ها عتبات ماه محرم - اربعین عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عتبات ماه محرم اربعین عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 5 ماه پیش بود که یورگن کلوپ در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد لیورپول را ترک می کند. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و در خود انرژی لازم برای ادامه دادن نمی بیند. کلوپ لیورپول را به همه افتخارات ممکن رساند ولی از فصل بعد باید منتظر مربی دیگری روی نیمکت لیورپول باشیم که احتمالا آرنه اسلوت خواهد بود.

کلوپ در مصاحبه با سایت باشگاه گفته بود که به هیچ عنوان در فصل بعد مربیگری نخواهد کرد و کنار خانواده استراحت می کند اما از فصل 26-2025 به مربیگری بر می گردد.

گمانه زنی ها در مورد آینده کلوپ زیاد است و امروز سایت ایندیپندنت ادعا کرد شنیده ها در مورد اینکه کلوپ می خواهد به دورتموند برگردد، قوت گرفته اند.

کلوپ قبل از لیورپول به مدت هفت فصل هدایت دورتموند را برعهده داشت و بین سال های 2008 تا 2015 توانست زردها را دو بار قهرمان بوندسلیگا کند. ادین ترزیچ، مربی فعلی دورتموند، یک سال دیگر نیز قرارداد دارد و اکنون گفته می شود کلوپ احتمالا جانشینش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال