Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: همواره باید از حق و عدالت حمایت کنیم و احقاق حق باید در کمترین زمان و با هزینه کم صورت گیرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه با بیان اینکه ایام اربعین حسینی سید و سالار شهیدان (ع) با هفته دفاع مقدس مقارن شده است، بیان داشت: امیدواریم اباعبدالله حسین (ع) ما را شرمنده شهدا قرار ندهد و بتوانیم آنچه را که وظیفه ماست در ساختار نظام و دستگاه قضایی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: در ایامی هستیم که باید با آرمان‌های اباعبدالله حسین (ع) و امام خمینی (ره)، شهدای عظیم شان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید پیمان کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تاکید بر اینکه باید بر اساس تکلیف قانونی و موازین شرعی عمل کرد افزود: قانون مداری یکی از بزرگ‌ترین اسناد افتخار دستگاه قضایی است و از این حیث است که قوه قضاییه در نظام جموری اسلامی دستگاه مستقلی است و تمامی این امکانات و فرصت‌ها برای خدمت به مردم است و از سویی دیگر شخص مسئول باید مشکلات مردم را مشکل خود بداند.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان عنوان کرد: نوع دوستی یکی از آیین‌های بزرگ اسلامی است و در مورد هر کسی که به دستگاه قضایی مراجعه کند باید بر اساس موازین قانونی سعی داشت در اولین فرصت و کمترین زمان و هزینه، احقاق حق کنیم که این امر قطعا باعث رضایت خداوند متعال است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان دیوان عدالت اداری دستگاه قضائی قوه قضائیه دیوان عدالت هفته دفاع مقدس رئیس دیوان عدالت اداری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس، گفت: دیوان محاسبات به موقع گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد و کمیسیون تلفیق نیز در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن مجلس فراهم نشد، اما در زمان خود در مجلس قرائت خواهد شد.

کد خبر 6091917 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری