Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:16:50 GMT

۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دماوند توزیع شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۸۶۴۷

۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دماوند توزیع شد

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا نجفی روز یکشنبه در حاشیه اجرای هشتمین مرحله کمک مومنانه این شهرستان اظهار داشت: در کنار برنامه‌های متنوعی که در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده و در این شهرستان در حال اجرا است یکی از موضوعاتی که در همین راستا قرار دارد، پشتیبانی و حمایت از محرومان و نیازمندان است.

وی افزود: هشتمین مرحله کمک‌های مومنانه‌ سپاه شهرستان دماوند امروز با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی اجرا شد که شامل برنج، ماکارونی، لپه، روغن، رب، عدس و حبوبات بوده و ارزش ریالی هر بسته ۵ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: همچنین حدود ۱۲۰ بسته لوازم التحریر نیز تهیه شده که با آغاز سال تحصیلی جدید در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

شهرستان دماوند در ۴۵ کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند هفته دفاع مقدس بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند هفته دفاع مقدس بسته معیشتی شهرستان دماوند هفته دفاع مقدس بسته معیشتی شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک