Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  معصومه کارگری مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و کمیته ملی حمایت‌های اجتماعی بردسکن گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و آغاز سال تحصیلی جدید ۱۸۵ سبد غذایی و تحصیلی بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این موسسه خیریه توزیع شد.

او افزود: ۱۲۵ سبد غذایی شامل رب، برنج، روغن، ماکارونی، قند و چایی و سویا به ارزش هر سبد ۱۰۰ هزار تومان و ۶۰ سبد تحصیلی شامل کیف و نوشت افزار به ارزش هر سبد ۱۱۵ هزار تومان با مشارکت خیران تامین و در آستانه اربعین حسینی و آغاز سال تحصیلی بین خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش این تعداد سبد غذایی و تحصیلی را قریب به ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

 

انتهای پیام// و. ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی اربعین حسینی خیریه سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن