Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@00:30:03 GMT

جبلی با نمایندگانی از دانشگاهیان دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۸۹۵۳

جبلی با نمایندگانی از دانشگاهیان دیدار کرد

معاون برون مرزی صداوسیما گفت: جایگاه و توان رسانه ملی فراتر از نقش یک سازمان متصدی صرف است و می‌تواند در کسوت تسهیل‌گری و شتاب‌دهندگی به ظرفیت عظیم نسل‌های جوان و باانگیزه انقلاب ظاهر شود.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، پیمان جبلی، معاون برون مرزی صداوسیما در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و صاحب نظران حوزه فرهنگ، رسانه و ارتباطات که در محل مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی برگزار شد، پای صحبت های اهالی دانش و پژوهشگران دغدغه‌مند عرصه رسانه نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبلی در این نشست صمیمی با تاکید بر نیاز رسانه ملی به برخورداری از نتایج تحقیقات، اندیشه‌ورزی و تتبع فعالان دانشگاهی در عرصه‌های گوناگون ماموریت صداوسیما و ارتقای سطح عملکرد خروجی آنتن بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی کشور با نظرات پویا و مترقی نخبگان دانشگاهی، گفت: برهه فعلی انقلاب و شرایط کشور و مختصات اجتماعی، اکنون بهترین فرصت را برای بزرگ‌ترین تغییر و تحول در چهل ساله دوم انقلاب فراهم آورده است و به‌تبع آن، بهترین فرصت کل کشور و مجموعه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز در همین مقطع کلید خورده است.
معاون برون‌مرزی صداوسیما افزود: رسانه ملی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دغدغه‌مندان فرهنگ کشور و دلسوزان رسانه ملی اکنون فرصتی بی‌بدیل دارند تا با مشارکت در حل چالش‌های عمومی فرهنگی و به‌ویژه رسانه ملی، نقش‌آفرینی و اثرگذاری کنند.
جبلی ادامه داد: در نگاهی راهبردی، تفکیکی بین صدا با سیما، حوزه های سیاسی با اجتماعی و فرهنگی و ...، شبکه های ملی با شبکه های استانی و برون مرزی وجود ندارد و همه دلیل یک راهبرد کلان حرکت می‌کنند.
این مدیر ارشد صداوسیما توفیق راهبردهای صداوسیما در حوزه خبر و سیاسی را در این دانست که با بهره‌گیری از قدرت بی‌مثل و مانند رسانه فراگیر جمهوری اسلامی ایران، جریان‌سازی و مطالبه‌گری را سرلوحه کارکردهای خود قرار داده و بدین ترتیب با پیگیری هر پرونده خاص،  باری را از دوش دولت و نظام و انقلاب بردارد و به رفع یک چالش و پاسخ به یک دغدغه نظام بینجامد.
معاون برون مرزی صداوسیما در پایان این نشست هم‌اندیشی به نکات مهم در سخنان شرکت‌کنندگان اشاره و اجرایی‌سازی ایده‌های مطرح‌شده را منوط به تداوم نشست‌هایی از این دست و ارتباط مستمر، مسئولانه و متقابل اصحاب دانشگاه و بدنه مدیریتی صداوسیما دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود