Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی افشارنیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار گفت: در تصادف زنجیره‌ای خودروهای سبک و سنگین در محدوده پمپ بنزین حسن آباد واقع در کیلومتر ۲۱ محور نیشابور- سبزوار حوالی ساعت ۱۶ امروز یک نفر مصدوم شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور با اشاره به وزش باد شدید و ایجاد گردوخاک گسترده در محور نیشابور به سبزوار که باعث کاهش دید رانندگان و در نتیجه تصادف زنجیره ای حدود ۲۰ خودرو سبک و سنگین مانند اتوبوس، تریلی، سواری و کامیون در این محدوده شد، افزود: این حادثه خسارت جانی در بر نداشت و در این تصادف یک نفر آسیب جزئی دید که توسط نیروهای اورژانس نیشابور بصورت سرپایی مداوا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وقوع حادثه‌ای دیگر خبر داد و گفت: در واژگونی یک دستگاه سواری پژو نیز که عصر امروز در محور نیشابور به مشهد رخ داد ۶ نفر مصدوم شدند که توسط دو دستگاه امبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: واژگونی خودرو در محور نیشابور گرد و خاک محور نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، شکاری مسئول جمعیت هلال احمر گراش گفت: بر اثر برخورد خودرو سمند با کمباین در کیلومتر ۲ جاده گراش - اوز، سمند آتش گرفت و راننده خودرو مصدوم شد.
وی افزود: با حضور نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی، آتش‌سوزی پس از ۲۵ دقیقه مهار و مصدوم ۳۶ ساله که از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده بود به بیمارستان گراش منتقل شد.
مسئول جمعیت هلال احمر گراش ادامه داد: دو تیم از آتش‌نشانی گراش، دو تیم هلال‌احمر گراش، اورژانس ۱۱۵ و پلیس برای امدادرسانی و ایمن‌سازی مسیر در محل حادثه حضور داشتند.
بنابر اعلام آتش‌نشانی گراش علت احتمالی آتش‌سوزی، نشت سوخت از باک خودرو به علت شدت برخورد بود.
با توجه به افزایش تردد انواع ادوات کشاورزی بویژه کمباین همزمان با فصل برداشت محصولات، برخی رانندگان کمباین  وسیله نقلیه خود  را بدون علائم و تجهیزات ایمنی و با تیغه‌های برش در سطح جاده‌ها به حرکت درآوردند که این اقدام بسیار خطرناک بوده و موجب بروز تصادف می‌شود.
همه ماشین‌های کشاورزی برابر ماده ۳۹ آئین نامه ایمنی ماشین‌ها و ادوات کشاورزی ملزم به نصب علائم هشداردهنده، چراغ‌های روشنایی و چراغ‌های گردان احتیاط  برای تردد در سطح جاده‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد