Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با آغاز دهه سوم ماه صفر مراسم سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

علیرضا تاج‌فیروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهارداشت: با آغاز دهه سوم ماه صفر از دوشنبه پنجم مهرماه مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان کربلا، امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، رحلت پیامبر اعظم(ص)،شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت ثامن الحجج(ع) در استادیوم ورزشی امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم قرائت دعای توسل در شب سه‌شنبه و دعای کمیل و آل یاسین در شب جمعه و همچنین زیارت عاشورا در تمام این شب‌ها برگزار خواهد شد و سخنرانان در پنج شب اول آقایان حجت الاسلام حاج شیخ مهدی شریف، در دو شب بعد آیت الله محسن کازرونی و سه شب آخر نیز حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی خواهند بود.

مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی عنوان کرد: مراسم دهه سوم ماه صفر از شب پنجم مهرماه به مدت ده شب و هر شب ساعت 21 در استادیوم ورزشی امام رضا(ع) مجموعه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

محدودیت ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود‌سوگواره جهانی رضوی در دهه آخر صفر / پخش ‌270 برنامه حرم مطهر رضوی در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی‌برنامه‌های حرم رضوی در اربعین حسینی اعلام شد/ از مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی تا سوگواره‌های رضوی و مهر محرم

وی افزود: در این شب‌ها از حضور مداحان سرشناس و ارزشمندی مانند احمد واعظی، مهدی اکبری، عبدالرضا هلالی، روح‌الله بهمنی، احمد قوامی، سید حجت بحرالعلوم، سید مصطفی قدمگاهی، محمد باباخانی و علی شوقی بهره‌‌مند می‌شویم.

تاج فیروز گفت: در حاشیه این مراسم حسینیه کودک ویژه کودکان و چایخانه حضرت زهرا(س) را نیز خواهیم داشت که خدمت‌رسان عزاداران سید و سالار شهیدان کربلا خواهند بود.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود امام رضا ع ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)