Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه دورتموند می گوید هنوز تصمیمی در مورد آینده مهاجم نروژی تیم اتخاذ نشده است. 

هانس یواخیم واتسکه می گوید دورتموند برای فروختن ارلینگ هالند تحت فشار قرار ندارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، هالند از زمان جدایی از سالزبورگ و پیوستن به دورتموند، به طور مستمر برای این تیم گلزنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۲۱ ساله مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است و برخی جدایی او در تابستان آینده را قطعی می دانند. برخلاف شایعات اخیر، واتسکه می گوید آینده این بازیکن در دستان مدیران دورتموند قرار دارد. 

هنوز در مورد جدایی او در تابستان پیش رو تصمیم گیری نشده است. این مورد را بررسی خواهیم کرد. جایی شنیدم که می گویند ما برای باز پرداخت اقساط مان به فروختن او نیاز داریم؛ همه این ها مزخرف است. در باشگاه ما تصمیم گیری بر سر فروش بازیکن، فقط و فقط توسط مدیریت صورت می گیرد. 

گفتنی است که سال آینده یک بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد هالند فعال خواهد شد. با این حال واتسکه مطمئن است که مینو رایولا به عنوان مدیر برنامه این بازیکن، او را به بهترین مسیر هدایت خواهد کرد.

توپ در زمین ارلینگ قرار دارد. من رابطه خوبی با مینو رایولا دارم چون به خوبی یکدیگر را می فهمیم. این که تصور کنیم رایولا فقط دنبال پول است، صحیح نیست. او همچنین بهترین ها را برای ارلینگ می خواهد.  

واتسکه همچنین در مورد جیدون سانچو حرف زد و گفت این بازیکن با انتقال به منچستریونایتد، به دنبال جلب توجه گرت ساوتگیت بود. 

یکی از دلایل انتقالش، بی توجهی به او در تیم ملی بود. من جیدون را دوست دارم. دیدن بازی های او باعث می شود اشک در چشمان تان حلقه بزند. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرزاد مجیدی مربی استقلال شد! تمسخر کریستیانو رونالدو توسط هواداران استون ویلا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد / فیلم خانه اجاره ای لیونل مسی در پاریس با 20 هزار یورو در ماه واکنش زیبای امیر عابدزاده در دیدار مقابل لاس پالماس / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم

گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال