Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@09:02:33 GMT

محور اصلی نیشابور به سبزوار بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۹۳۹۸

محور اصلی نیشابور به سبزوار بازگشایی شد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار نیشابور گفت: محور اصلی نیشابور به سبزوار که به دلیل طوفان و گردوغبار شدید ساعاتی مسدود شده‌بود بازگشایی شد.

علیرضا قامتی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: به دلیل وقوع طوفان و گرد و غبار شدید و کاهش دید در محور اصلی نیشابور به سبزوار این محور به مدت حدود 2 ساعت مسدود شد و خودروهایی که در این مسیر تردد داشتند از محل پل دولت‌آباد به سمت جاده قدیم هدایت شدند تا از سمت فیروزه به مسیر خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر این محور بازگشایی شده وتردد جریان دارد و از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تقاضا داریم که با احتیاط رانندگی کنند.

قامتی اظهار کرد: در ساعات اولیه طوفان در ساعت 15:55 دقیقه امروز، چهارم مهر ماه، برخورد بین 6 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین در این محور به وقوع پیوست که خوشبختانه این برخورد تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها گرد و غبار نيشابور خبرهای شهرستان نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز جمعه اعلام کرد: اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیر‌ها از تردد در آنها خودداری کنند.

همچنین با توجه به مسدود بودن محور عشق آباد به بردسکن، فرماندهی پلیس راه طبس - یزد به رانندگان توصیه کرد که از مسیر بشرویه تردد کنند.

فعالیت سامانه بارشی جدید از دیروز (پنجشنبه) در خراسان جنوبی آغاز شد و با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است که در این زمینه هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شد.

مدیریت بحران استان هم اعلام کرد: بارندگی‌ها به ویژه در شرق استان ممکن است شدید باشد و سیلاب به راه بیندازد لذا مردم هشدار‌ها را جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه