Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران از لحاظ کسب برد در جام جهانی، تیم سال 1992 ایران بود

به گزارش طرفداری، به طور معمول این انتظار می رود تیم ملی فوتسال که در دوره قبل عنوان سومی را به دست آورده بود، در این دوره بهترین نتایج را به دست بیاورد اما پیش از این هم ما در سال 1992 در رقابت های جهانی فوتسال نتایج خوبی را کسب کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال کشورمان در سال 1992 بیشترین تعداد برد را در همه ادوار حضورش در مسابقات جام جهانی فوتسال داشته است.

در آن مسابقات تیم ملی ایران در گروه اول مسابقات با ایتالیا، هلند و پاراگوئه همگروه بود، در این مسابقات، ابتدا برابر هلند نایب قهرمان دوره قبل، 2-1 باختیم، سپس در بازی شایسته ای 7-5 ایتالیا را بردیم و در بازی سوم 10-6 پاراگوئه را شکست دادیم.

در دور دوم هم ما با لهستان، اسپانیا و بلژیک هم گروه بودیم، در بازی اول لهستان را 2-0 بردیم، سپس برابر اسپانیا 4-2 و مقابل تیم ملی بلژیک با همین نتیجه برنده شدیم.

تیم ملی با 5 برد، یک باخت، 28 گل زده و 17 گل خورده به دور نیمه نهایی رفت، در نیمه نهایی برابر آمریکا از تیم های خوب آن دوران فوتسال جهان 4-2 باختیم و در رده بندی هم برابر تیم اسپانیا 9-6 باختیم و چهارم شدیم، با 5 برد و 3 باخت، 36 گل زده و 30 گل خورده تیم چهارم شدیم، سعید رجبی هم با 17 گل زده آقای گل مسابقات شد.

در آن دوران هنوز فوتبال و فوتسال از هم تفکیک نشده بود، تیم ملی فوتسال با بهزاد غلامپور، حمید بابازاده، آرش نو آموز، سعید رجبی، مهدی ابطحی، صادق ورمزیار، محسن گروسی، اکبر یوسفی، محمود سجادی و... به مصاف رقبا رفت در حالی که در دور مقدماتی مسابقات نفرات دیگری مثل حمید استیلی، محمد خاکپور، محمد حسن انصاری فرد و وحید قلیچ هم همراه تیم ملی فوتبال بودند.

تیم ملی فوتسال روزگاری شایسته را در دنیا تجربه می کرد، ما در دور قبل که تیم سوم جهان بودیم در مجموع مسابقات تنها صاحب 2 برد در جریان مسابقات شدیم.

تیم سال 1992 تحت هدایت محمد مایلی کهن، عنوان بهترین تیم اخلاق مسابقات را هم به خود اختصاص داد. 

تیم ملی فوتسال امسال تا اینجای مسابقات سه برد را به دست آورده است.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرزاد مجیدی مربی استقلال شد! تمسخر کریستیانو رونالدو توسط هواداران استون ویلا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد / فیلم خانه اجاره ای لیونل مسی در پاریس با 20 هزار یورو در ماه واکنش زیبای امیر عابدزاده در دیدار مقابل لاس پالماس / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال سال 1992

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک

استاندار قزوین، گفت: استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش که به مناسبت بزرگداشت روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست‌اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است. 

وی گفت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است، اما  با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملا حرفه ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

اعلایی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملا حرفه‌ای تیم‌داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هر چند که متاسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی‌رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است، ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه ای در این ورزشگاه کار می کنند که انگار خانه خود را می سازند.

وی بیان کرد: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

اعلایی اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس