Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:07:12 GMT

آرژانتین-برزیل؛ فینال زودرس جام جهانی فوتسال

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۰۴۷

آرژانتین-برزیل؛ فینال زودرس جام جهانی فوتسال

دیدار تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و روسیه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال با برتری آرژانتین قهرمان دوره گذشته این مسابقات به پایان رسید تا این تیم در نیمه نهایی به برزیل برخورد کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال و از ساعت ۱۹ امروز یکشنبه، تیم‌های آرژانتین و روسیه به مصاف هم رفتند که این مسابقه در وقت های قانونی و اضافه با تساوی یک - یک تمام شد تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضیافت پنالتی های این مسابقه که در شهر کاوانس لیتوانی برگزار شد، این تیم آرژانتین بود که با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی این مسابقات شد.

جدال این دو تیم در واقع رویارویی قهرمان (آرژانتین) و نایب قهرمان (روسیه) دوره گذشته جام جهانی در کلمبیا بود.

در دیگر بازی این مرحله امروز تیم برزیل موفق شد مراکش را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به این ترتیب آرژانتین حریف برزیل در مرحله نیمه نهایی شد، دیداری که می توان از آن به عنوان یک فینال زودرس یاد کرد. آخرین دیدار رسمی این دو تیم در مسابقات کوپاآمه ریکا برگزار شد که با برتری آرژانتین و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی فردا برگزار می‌شود. تیم‌های مدعی اسپانیا و پرتغال از ساعت ۱۸ در شهر ویلنیوس با هم روبرو می‌شوند و از ساعت ۲۰:۳۰ هم ایران و قزاقستان در شهر کاوناس به مصاف هم می‌روند.

برنده این دو مسابقه حریف یکدیگر در مرحله نیمه نهایی خواهند بود.

فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال نیمه نهایی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی